اصفهان؛

افزایش قیمت پروانه ساختمان در سال آینده

شهردار اصفهان گفت: سال آینده افرایش قیمت پروانه ساختمان خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از اصفهان؛ جمالی نژاد در 12 هفته از طرح هر هفته با چندین افتتاح گفت: برای سومین بار در سال جاری شاهد افتتاح طرح های عمرانی شهرداری در منطقه 12 اصفهان هستیم و این مهم نشان دهنده ظرفیت بالای این منطقه است.

شهردار اصفهان افزود: 4 پروژه ایی که امروز در منطقه 12 اصفهان افتتاح شد هزینه ایی بالغ بر 95 میلیارد ریال در بر داشت که همه این طرح ها در قالب رویکرد جدید شهرداری اصفهان برای ارتقا ناوگان حمل و نقل ، کاهش آلودگی محیط زیست و راحتی عبور و مرور شهروندان می باشد.

وی حمل و نقل ریلی را مهمترین الویت شهرداری برای ارتباط راحت تر و کاهش ترافیک شهری در اصفهان دانست و افزود: تلاش ما بر این اصل قرار گرفته که اولین شهر دارای ترانوا در کشور باشیم اما هزینه آن فوق العاده گران است و با تسهیلات ایجاد شده خرید غیر نقدی آن را پیش بگیریم.

شهردار اصفهان یکی از اقدامات شاخص شهرداری را ایجاد بستر و ارتقا جایگاه کلان شهر اصفهان در سطح داخلی و خارجی دانست و گفت: حضور پررنگ و جدی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی که بزرگترین اتفاق بین المللی کشور است میتواند راه گشا باشد.

وی ادامه داد:نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی با حضور کشورهای اروپایی و آسیاییو با موضوع خانه ایرانی 27-30بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

طرح های افتتاح شده در منطقه 12 اصفهان:خیابان بنت الهدی صدر و جاده سلامت به طول 1150و عرض 9.5 متر و با هزینه 13 میلیارد ریال ، پیاده روسازی سطح منطقه به مساخت 16 هزار متر مربع با هزینه 10 میلیارد ریال، خیابان پاسداران به طول 390 متر و عرض 24 متر با هزینه 49میلیارد و 500 میلیون ریال و بوستان شهرک مهدیه با مشخصات فیزیکی 8500 متر تملک و 5600 متر مربع اجرا 22 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بر داشته است. 


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.