پلمب بیش از هزار مشاور املاک متخلف در خراسان رضوی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۱۰۸۶ فقره مشاور املاک متخلف و غیرمجاز در استان پلمب شدند.

وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه گشت مشترک کنترل و بازرسی از مشاورین املاک در راستای ساماندهی مشاوران املاک شهر مشهد که با حضور اعضای ویژه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات برگزار شد، گفت: از ابتدای طرح ساماندهی وزارت راه و شهرسازی تاکنون از ۸۰۶۷ فقره مشاور املاک در سطح استان بازدید شده که در این میان تعداد ۲۴۳۲ فقره دارای تخلفاتی مانند، فاقد پروانه و مجوز صنفی و دیگر تخلفات صنفی بودند. از این میان ۱۰۸۶ فقره مشاور املاک تاکنون پلمب و تعطیل شده‌اند.

وی افزود: کنترل مستمر مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن از ابزاری است که می‌توان قیمت‌ها را متناسب با میزان عرضه و تقاضا ساماندهی کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت شناسایی خانه‌های خالی بیان کرد: ساماندهی مشاوران املاک و شناسایی خانه‌های خالی از موارد مهمی است که ریاست جمهور و شخص وزیر راه و شهرسازی پیگیر آن هستند، ما نیز در اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های مسئول بر اجرای این موارد اهتمام داریم.

وی در پایان به صورت ویژه از حمایت‌های فرمانداران سطح استان، نمایندگان اداره صمت، اتحادیه املاک، پلیس اماکن و تعزیرات در برگزاری گشت‌های ساماندهی مشاوران املاک تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار