حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرباقری:

بساط جبهه باطل و رژیم اشغالگر صهیونیستی جمع می‌شود

یک کارشناس مذهبی گفت: هر قدر جبهه حق بیشتر مقاومت کند دشمن هم، بیشتر دست خود را رو می‌کند و جبهه باطل جمع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری، سخنران مذهبی درمورد نابودی جبهه باطل و پایان رژیم اشغالگر صهیونیست بیان کرد: در سوره مبارکه آل عمران بعد از داستان جنگ احد و شیطنت‌های دشمن و به ظاهر، زدن و کشتن و ۷۰ شهید و... قرآن کریم در آیه ۱۷۸ سوره مبارکه آل عمران می‌فرمایند: «وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ ۚ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیَزْدَادُوا إِثْمًا ۚ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِینٌ» «آنان که به راه کفر رفتند گمان نکنند که مهلتی که ما به آن‌ها می‌دهیم به حال آنان بهتر خواهد بود، بلکه آن‌ها را (برای امتحان) مهلت می‌دهیم تا بر گناه و سرکشی خود بیفزایند، و آنان را عذابی خوارکننده است».

او ادامه داد: یعنی کفار خیال نکنند این که ما به آن‌ها مهلت می‌دهیم به نفعشان است. بلکه به آن‌ها فرصت می‌دهیم طرحشان را تا آخر پیش ببرند. کسی نگوید چرا از این‌ها انتقام می‌گیرید؟ چرا بساط آن‌ها را جمع می‌کنید؟ کسی نگوید چرا یک لشکر بزرگ را به دریا می‌برید و خفه می‌کنید؟ چون ظلم به یک نقطه‌ای می‌رسد که بساط آن‌ها جمع می‌شود «فَمَا بَکَتْ عَلَیْهِمُ السَّمَاءُ وَالْأَرْضُ وَمَا کَانُوا مُنْظَرِینَ» «و بر مرگ گذشتگان هیچ چشم آسمان و زمین نگریست و بر هلاکشان مهلت ندادند». در نتیجه، هرقدر جبهه حق بیشتر مقاومت کند دشمن هم، بیشتر دست خود را رو می‌کند. 

این سخنران مذهبی تصریح کرد: شیطان دشمن ماست، اما هیچ وقت نمی‌گوید که دشمن است. به حضرت آدم قسم خورد که من خیر شما را می‌خواهم و به همین دلیل، از درب دوستی وارد می‌شود و وقتی مومن مقاومت می‌کند شیطان دشمنی اش را اظهار می‌کند و این موضوع در امتحان‌های باطنی هم وجود دارد و خباثت خود را نشان می‌دهد. بنابراین، وقتی جبهه مومنین مقاومت می‌کنند و می‌ایستند دشمن پرده را کنار می‌زند و کار‌هایی انجام می‌دهد که وقتی بساطش جمع می‌شود فَمَا بَکَتْ عَلَیْهِمُ السَّمَاءُ وَ الْأَرْضُ. الان هم باید مشخص شود که چه کسی طرفدار شیطنت است؟ الان یک ظلم فاحش و آشکار در عالم اتفاق افتاده است. هفتاد سال است که وطن یک ملتی را گرفته و آواره کرده اند و هر روز خانه هایشان را می‌گیرند و آن‌ها را می‌کُشند و در جنایت اخیر، بیمارستان را منفجر کردند و آن طرف هم، ایستادند و دفاع کردند. پس، باید به یک نقطه‌ای برسد که خداوند متعال بساط باطل را جمع کنند «فَمَا بَکَتْ عَلَیْهِمُ السَّمَاءُ وَالْأَرْضُ». 

بساط جبهه باطل جمع می‌شود/ پایان رژیم اشغالگر رسیده است

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری مطرح کرد: جبهه باطل جمع می‌شود. وقتی خداوند متعال می‌خواستند عذاب را بر قوم لوط نازل کنند هر قدر حضرت لوط موعظه کردند فایده‌ای نداشت و خداوند به ایشان فرمودند مومنان را ببر. 

«قَالُوا یَا لُوطُ إِنَّا رُسُلُ رَبِّکَ لَنْ یَصِلُوا إِلَیْکَ فَأَسْرِ بِأَهْلِکَ بِقِطْعٍ مِنَ اللَّیْلِ وَلَا یَلْتَفِتْ مِنْکُمْ أَحَدٌ إِلَّا امْرَأَتَکَ إِنَّهُ مُصِیبُهَا مَا أَصَابَهُمْ إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ» «گفتند اى لوط ما فرستادگان پروردگار توییم آنان هرگز به تو دست نخواهند یافت پس پاسى از شب گذشته خانواده‏ ات را حرکت ده و هیچ کس از شما نباید واپس بنگرد مگر زنت که آن‌چه به ایشان رسد به او [نیز]خواهد رسید بى‏ گمان وعده‏ گاه آنان صبح است مگر صبح نزدیک نیست».

این سخنران مذهبی ادامه داد: وقتی قوم فرعون به دریا آمدند برادر یکی از طرفداران حضرت موسی (ع) با فرعون بود. رفت تا به او بگوید برایت امن نیست و به این طرف بیا. به دریا رفت و شرایط به گونه‌ای بود که غرق شد. حضرت (ع) فرمودند او جهنمی نیست. اما وقتی با جهنمیان باشی هنگام نزول عذاب، تو را هم می‌گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری افزود: این صحنه‌های سنگینی که مردم در دنیا می‌بینند بستر جمع شدن بساط شیطان و یهود است. چون یهودیان با کلیمیان فرق می‌کنند. کلیمیان پیروان حضرت موسی (ع) و برخی از آن‌ها مومن هستند و ممکن است هدایت هم شوند، اما یهود، صهیونیست‌ها و سخت‌ترین دشمنان مومنان هستند و در آیه ۸۲ سوره مبارکه مائده آمده است: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ۖ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ۚ ذَٰلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یَسْتَکْبِرُونَ» «هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت، و با محبت‌تر از همه کس به اهل ایمان آنان را که گویند: ما نصرانی هستیم. این (دوستی نصاری نسبت به مسلمین) بدین سبب است که برخی از آن‌ها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشی (بر حکم خدا) نمی‌کنند» و در ذیل آیه سوره مبارکه اسراء آمده است: «لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» «قطعاً دو بار در زمین فساد خواهید کرد و قطعا به سرکشى بسیار بزرگى برخواهید خاست» و «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا» «پس آنگاه که وعده [تحقق]نخستین آن دو فرا رسد بندگانى از خود را که سخت نیرومندند بر شما مى‏ گماریم تا میان خانه ‏ها [یتان براى قتل و غارت شما]به جستجو درآیند و این تهدید تحقق‏ یافتنى است» ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار