عمان: کشتار غیرنظامیان محکوم است/ کویت: گذرگاه‌ها برای ورود کمک‌های انسانی باز شود

وزیر خارجه عمان و ولیعهد کویت در سخنانی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

وزیر خارجه عمان و ولیعهد کویت در سخنان جداگانه‌ای بر لزوم تحقیق بین المللی و محاکمه رژیم اسرائیل به خاطر کشتار غیرنظامیان در نوار غزه تاکید کرده و خواهان بازگشایی گذرگاه‌های این منطقه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه شدند.

به گزارش الجزیره، بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه عمان روز سه شنبه گفت: جلوگیری از ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه بر اساس قوانین بین المللی یک جنایت است. از تاریخ آموخته‌ایم که حتی دفاع از خود نیز توجیهی برای کشتار جمعی و هدف قرار دادن بی گناهان نیست. اقدام نظامی اسرائیل ضرورتی ندارد و همه کشور‌ها کشتار غیرنظامیان را محکوم می‌کنند.

ولیعهد کویت نیز در سخنانی گفت: با دقت تحولات خونین غزه را پیگیری و تجاوز‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

«شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح» اضافه کرد: خواستار بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه هستیم. تجاوز‌های وحشیانه اسرائیل و آواره کردن ملت فلسطین را محکوم می‌کنیم.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز (تا دیروز) بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه را بیش از ۸۳۰۰ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. شمار زخمی‌ها نیز بیش از ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۱۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
1 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار درکار است. 2 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اروپا جنایتکار درکار است. 3 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار درکار است.
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه مصر
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار در سال 2001 به همراه غرب و ناتو به اسم جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان وارد افغانستان شده است ولی در حقیقت از تروریسم، القاعده و طالبان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند.
آخرین اخبار