۸۰ خانواده مددجو در تربت‌جام خراسان رضوی خانه‌دار شدند

فرماندار تربت جام گفت: ۸۰ خانواده اهل تسنن و تشیع مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان خانه‌دار شدند.

حسین جمشیدی فرماندار تربت جام گفت: مراسم تحویل ۸۰ واحد مسکونی به این خانواده ها که ۶۹ خانواده از این مددجویان از برادران و خواهران اهل سنت شهرستان تلفیقی تربت جام هستند، دیروز طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین برای نخستین بار در کشور همزمان با تحویل این واحدهای مسکونی یک میلیارد ریال کمک بلاعوض نیز به هر خانواده پرداخت شد که پیش از این مبلغ کمک ها ۷۵۰ میلیارد ریال بوده است.

فرماندار تربت جام ادامه داد: ارزش اجرای پروژه های ۸۰ واحد مسکونی یاد شده ۱۷۶ میلیارد ریال بوده است و همچنین به هر خانواده یک وام قرض الحسنه ۵۰۰ میلیارد ریالی نیز اعطا شد.

جمشیدی بیان داشت: البته آورده مددجویان برای هر منزل مسکونی ۷۰۰ میلیون ریال است که در مرحله تحویل، هر مددجو ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده و ۳۰۰ میلیون ریال نیز هنگام تنظیم سند پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: ساخت و تحویل این تعداد واحد مسکونی در قالب یک تفاهم بین مددجو و ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و طرح نهضت ملی مسکن شهرستان صورت گرفته است.

شهرستان مرزی تربت‌جام با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت تلفیقی شیعه و سنی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

برچسب ها: مددجو ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار