کاشت ۲۶ هزار انواع گل زینتی در شهرستان ملایر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: بیش از ۱۶ هزار بوته گل داوودی و ۱۰ هزار گلدان کلم زینتی در میدان ها، بوستان‌ها و بلوار‌های این شهرستان کاشته شده است.

مهدی بهرامی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: کاشت این گونه‌ها با توجه به تنوع رنگ و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی ملایر، در فصل سرما زینت‌بخش معابر شهری می‌شود.

او با اشاره به شکوفایی گل‌های فصلی پاییزه در بلوار‌ها و بوستان‌های سطح شهر، گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز و با رویکرد زیباسازی چهره شهر، ایجاد فضا‌های فرح بخش، افزایش زیبایی بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط شهروندان کاشت گل‌های پاییزه انجام می‌شود که با به گل نشستن این گل‌های رنگارنگ، امروز شاهد زیبایی چهره شهر هستیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: با تلاش سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، گل‌های پاییزه زینت بخش بلوارها، میادین و بوستان‌های جهان شهر ملایر شده است.

بهرامی با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری انجام می‌شود، گفت: گل‌های کاشته شده در بوستان‌ها و فضای سبز شهری متناسب با شروع هر فصل تغییر می‌کند و در کنار کاشت گل‌های داوودی و کلم زینتی در پاییز، درختچه‌های زینتی و انواع رز در قالب طرح‌های زیبا، جلوه خاصی به شهر می‌بخشند.

او به کاشت بیش از ۱۶ هزار بوته گل داوودی و ۱۰ هزار گلدان کلم زینتی در میدان ها، بوستان‌ها و بلوار‌های سطح شهر اشاره کرد و گفت: گل داوودی، شاخص گل‌های پاییزه به‌شمار می‌رود و کاشت این‌گونه با توجه به تنوع رنگ و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی ملایر، در فصل سرما زینت‌بخش معابر شهری می‌شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها و تمامی عرصه‌های سبز شهری در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.