معرفی برترین‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان

برترین‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان معرفی شدند.

 اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان عشب گذشته  با معرفی گروه‌های برگزیده در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در شهرستان ملایر برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و اقشار مختلف در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار شد از گروه‌های برگزیده تجلیل و گروه‌های برتر برای معرفی به جشنواره منطقه‌ای مشخص شدند

 مسعود ویژه با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد هنری در شهرستان ملایر نشان از توانمندی و ظرفبت بالای هنری شهرستان ملایر در استان همدان را دارد گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها سه پیشنهاد هنری برای شهرستان ملایر داشتیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اولین پیشنهاد را برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان دانست که طی سه روز در این شهرستان به خوبی و با شور نشاط ویژه برگزار شد.

 وی با بیان اینکه دو رویداد هنری نیز طی آینده نزدیک در این شهرستان برگزار می‌شود گفت: سال آینده کنگره مرحوم سید رضا فاضلیان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

ویژه اضافه کرد: یک رویداد هنری بین المللی هم در ملایر برگزار خواهد شد که در حال رایزنی هستیم و به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه استان همدان مهد هنر و تمدن است گفت: خوشبختانه روز نخست شهریور ماه در تقویم کشور به نام روز همدان ثبت شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان این نامگذاری ارزشمند را نقطه عطفی برای اهالی همدان برشمرد و تصریح کرد: نیاز است به همین مناسبت در مدت یک هفته در ایام شهریور ماه هر سال با مشارکت مردم استان همدان و برنامه ریزی‌های متعددی داشته و بتوانیم میزبان رویداد‌های فرهنگی و هنری باشیم.

وی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را عدم تمرکز فعالیت‌های فرهنگی هنری در یک نقطه برشمرد و افزود: در این راستا در استان همدان نیز بر مبنای عدالت فرهنگی سعی شده همه رویداد‌های هنری و فرهنگی استان در مناطق مختلف حتی در روستا‌ها نیز اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
در تیتر اومده معرفی برترینها ولی کل خبر صحبتهای آقای مدیرکل بود وخبری از معرفی برترینها نیست در اطلاع رسانی دقت شود