۶۱ متقاضی حوزه گردشگری و صنایع دستی در آذربایجان غربی از درگاه ملی، مجوز دریافت کردند

مجوز ۶۱ متقاضی استان آذربایجان غربی در حوزه گردشگری و صنایع دستی به طور خودکار در درگاه ملی مجوز‌ها صادر شد.

در اجرای حکم قانون تسهیل صدور مجوز‌ها درباره صدور خودکار مجوز‌های تأخیر خورده، ۲۲ عنوان مجوز تأسیس کارگاه صنایع دستی و انواع تأسیسات گردشگری به‌صورت خودکار صادر شد. 
 
در لحظه اول اجرای این حکم قانونی، بیش از یک هزار و صد متقاضی معطل مانده این مجوز‌ها در کل کشور که ۶۱ متقاضی مربوط به استان آذربایجان غربی بوده، صاحب مجوز شدند و بعد از این هم هر درخواست این ۲۲ عنوان مجوز که در موعد قانونی توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صادر نشود توسط درگاه ملی مجوز‌ها به‌طور #خودکار صادر شد.

همه افرادی که از درگاه ملی مجوز‌ها شناسه یکتا (مجوز الکترونیکی) دریافت می‌کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند.

از نظر دولت شناسه یکتا (مجوز الکترونیکی) کاملا دارای اعتبار قانونی است و همه مجوز‌های کاغذی تا پایان سال جاری به حکم قانون باید به شناسه یکتا تبدیل شوند.

دبیرخانه هیات مقررات‌زدایی از همه مراجع صدور مجوز درخواست می‌کند درخواست‌های تأخیرخورده خود را در اسرع وقت به یکی از دو حالت صدور یا رد با ذکر دلیل، تعیین تکلیف کنند و هشدار می‌دهد؛ رد درخواست بدون دلیل موجه، معادل درخواست شرط اضافه از متقاضی مجوز است و جرم تلقی می‌شود.
لازم به ذکر است پیش از این اعلام شده بود این هفته مجوز باشگاه ورزشی به طور خودکار صادر می‌شود، ولی این اقدام به هفته بعد موکول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.