معاون هماهنگ کننده ارتش مطرح کرد؛

یکی از مولفه‌های اثر گذار در توان رزم ما حوزه جنگ الکترونیک است

امیر دریادار سیاری گفت: یکی از مولفه‌های اثر گذار در توان رزم ما حوزه جنگ الکترونیک است و اکنون در این حوزه هم از قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم.

امیردریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم دستاورد‌های آموزشی (محتوای آموزش الکترونیکی) و تربیتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این نمایشگاه بر حسب ارائه توانمندی‌ها آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مقدمه ای برای برگزاری نمایشگاه بزرگ ارتش در محل ستاد ارتش در آذر ماه است که در آن توانمندی‌های آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش می‌گذاریم.

وی گفت: تمام این‌ها ابعاد کار است و در این نماشگاه تنها بحث فعالیت‌های آموزشی در ۳ مولفه مورد توجه قرار گرفت، اما گستردگی کار ما در ارتش بسیار بیشتر از این حرف‌ها است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد:‌ در آینده در نمایشگاهی که در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود به احتمال زیاد ابعاد دیگری از پیشرفت‌های ارتش را نیز خواهیم دید. اینجا تنها در ۳ مولفه نرم افزاری کردن آموزش که بر اساس چهل فراز نهج البلاغه و دیگری هم بحث حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب  است که محتوای آموزشی تولید می شود و سربازان امام زمان (ع) در همین مسیر آموزش می بینند.

وی افزود: در بحث جنگ الکترونیک باید در یک رزمایش جنگ الکترونیک ارتش شرکت کنید تا متوجه شوید که پیشرفت ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ الکترونیک چه مقدار است. ما اکنون در این حوزه بسیار پیشرفت کرده ایم و به دست آورد‌های خوبی دست پیدا کردیم و امروز یکی از ابعاد مهم و مولفه‌های اثر گذار در توان رزم ما جنگ الکترونیک است. ما اکنون در این حوزه هم از قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در همین دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری پیشرفت‌هایی در بحث هوش مصنوعی داشتند که باید آن را در عمل مشاهده کرد و درباره آن حرف زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار