جانشین پدافند هوایی ارتش:

اقتدار ایران در منطقه الگویی برای سایر کشورهاست

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برایی سایر کشورهاست.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برایی سایر کشورهاست و امروز در زمینه راداری و موشکی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داشته‌ایم که روز به روز با همت جوانان انقلابی، دانشمندان و تعامل و همکاری سایر نیروهای مسلح به طور قطع این اقتدار بیش از پیش تقویت خواهد شد.

 امیر سرتیپ علیرضا الهامی روز شنبه در بازدید از سایت‌های راداری و موشکی منطقه پدافند شمال شرق امام رضا(ع) در مشهد افزود: امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های راهگشای فرمانده معظم کل قوا با غلبه بر محدودیت‌های ظالمانه استکبار و با تکیه بر ظرفیت‌های دانشی داخلی و بهره‌برداری از سامانه‌ های بومی، مقتدرانه از مرزهای هوایی کشور صیانت و پاسداری می‌کنیم.

وی با بیان این که ماموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است اظهار کرد: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز این نیرو مقتدرتر از همیشه و با کارآمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط دارد و هوشیاری زیاد کارکنان، استفاده از نیروی جوان و متخصص، آماده به کار بودن مداوم سامانه‌ها و تجهیزات راداری، موشکی و اشراف اطلاعاتی مناسب باعث شده است امنیت آسمان این منطقه راهبردی به خوبی تأمین شود.

الهامی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت و ایستادگی هزینه‌اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این را به منصه ظهور رسانده‌اند و با اقتدار آنها، منطقه در امنیت کامل است و مردم در این امنیت با آرامش و راحتی کامل زندگی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار