نشست کشاورزان اصفهان با وزرای نیرو و کشور

نشستی در استانداری اصفهان برای انعکاس مطالبات مردمی حول محور احیای رودخانه زاینده‌رود و بیان مطالبات مردمی در این بخش به وزیران کشور و نیرو در حال برگزاری است.

 به دنبال بررسی مسائل و مشکلات حوضه زاینده‌رود و در راستای پیگیری استاندار اصفهان و معاونین بمنظور بیان مطالبات مردمی، وزیر کشور و وزیر نیرو وارد اصفهان شدند.

پس از نشست عصر روز گذشته استاندار اصفهان و معاونین استانداری با وزیر کشور در خصوص مسائل حول محور احیای رودخانه زاینده‌رود و بیان مطالبات مردمی در این بخش، ظهر امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان‌ماه، احمد وحیدی وزیر کشور به همراه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از معاونان وارد اصفهان شدند.

در ابتدای نشستی که با حضور دو وزیر و جمعی از آن‌ها در استانداری اصفهان با کشاورزان اصفهان برگزار شد، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان اظهار کرد: از وزیر کشور، وزیر نیرو، معاونان و هیئت همراه که به رغم همه مشغله‌ها و مسائل موجود به اصفهان سفر کردند. از نمایندگان مجلس که در جلسه حضور دارند صمیمانه تشکر می‌کنم و امید است جمع بندی این جلسه رضایت خداوند و مردم را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: این روز‌ها با ایام سالگرد عملیات محرم و ۱۱۲۰ شهیدی که اصفهان در این عملیات تقدیم اسلام کرد مصادف است، به یاد شهدای بزرگوار عملیات محرم ۲۵ آبان به عنوان روز اصفهان نامگذاری شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این مؤلفه یکی از ویژگی‌های مردم اصفهان است، گفت: به دلیل ویژگی‌های مجاهدانه مردم اصفهان در طول تاریخ و به ویژه دوران انقلاب اسلامی که ۲۴ هزار شهید از مردم اصفهان تقدیم نظام شد، مردم اصفهان با این ویژگی شناخته شده و ۲۵ آبان به عنوان یکی از مؤلفه‌های شناختی استان اصفهان انتخاب شده است.

منبع: ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.