۱۳۹۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج در کردستان برگزار می شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همزمان با هفته بسیج امسال در مجموع ۱۳۹۶ برنامه استانی و شهرستانی در قالب ۶۶ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

سردار امان الله گشتاسبی اظهار کرد: بسیج یک قدمت بزرگ به اندازه وسعت انقلاب دارد و موفقیت‌های امروز نظام جمهوری اسلامی و اقداماتی که در حوزه دنیای اسلام انجام شده و شکل جهانی به خود گرفته حاصل دستاورد‌های بسیجیان در طول ۴۰ سال حضور در برابر ایادی استکبار و دفاع از انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: دفاع مقدس بهترین و زیباترین سند هویت ارزشمند بسیج است که مردم در قالب بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس به میدان آمدند و از نظام ارزشمند ایران اسلامی دفاع کردند.

وی اعلام کرد: همزمان با هفته بسیج امسال در مجموع ۱۳۹۶ برنامه استانی و شهرستانی در قالب ۶۶ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

سردار گشتاسبی ادامه داد: برنامه‌های بسیج امسال در کردستان با اهدای ۵۰۰ فقره جهیزه به زوج‌های نیازمند شروع شد و در طول هفته بسیج براساس عناوین روزشماره برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که برگزاری ۸۸ یادواره شهدا در سطح شهر و روستاها، افتتاح پروژه‌های متعدد محرومیت‌زدایی در راستای امیدآفرینی و جهاد خدمت در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری نشست‌های تبیینی با حضور اساتید برای اقشار مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموز و دانشجویان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، برگزاری جشن گلریزان، مانع زدایی از مسیر تولید در قالب برگزاری نشست‌های متعدد، نشست شعرا و محافل شعر، گردهمایی بزرگ بسیجیان به صورت همزمان با کشور در کل استان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان، دیدار جمعی از بسیجیان به نمایندگی از اقشار بسیج با نماینده، ولی فقیه از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در کردستان است.

وی نشست با جامعه روحانیون و ماموستاها، تجمع بسیجیان در قالب رزمایش و نمایش اقتدار با حضور ۲۴ هزار نفر از بسیجیان، همایش سراسری دختران حاج قاسم و... از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در کردستان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار