فرماندار میامی:

شهر رضوان به شرایط اولیه بازگشته است

آشوری با بیان اینکه بعد از تلاش های ۱۰ روزه در خصوص لایروبی و امداد رسانی روستای رضوان به شرایط اولیه بازگشته است، گفت: امداد رسانی در کالپوش ادامه دارد.

آشوری  در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی میامی گفت: وحدت و همگرایی میان ارکان مدیریتی شهرستان میامی از امامت جمعه این شهر تا مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملموس و بارز است و این وحدت و همکاری بین مردم با مسئولان نیز وجود دارد و این امر را می‌توانیم از شاخصه‌های اصلی شهرستان میامی برشماریم.

وی پیشبرد امور مردم به نحو مطلوب را از آثار و برکات وحدت بین مردم و مسئولان و ارکان مدیریتی شهرستان میامی عنوان کرد.

فرماندار میامی با اشاره به حضور جهادی استاندار سمنان به همراه مدیران کل در روستاهای شهرستان میامی در قالب میز ارتباط مردمی و بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق گفت: ما نیز در همین راستا میز ارتباط مردمی شهرستانی را در اکثر روستاهایی که مشکلاتی دارند هر دو هفته یک بار برگزار کرده‌ایم و این روند همچنان ادامه دارد و پیگیری مصوبات این جلسات با جدیت در دستور کار قرار دارد.

آشوری گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی، اجرای طرح آبرسانی روستایی، اجرای پروژه‌های مرتبط با حوزه ورزش و جوانان، آسفالت جاده شفیع آباد –فرومد که ۱۵ سال بر زمین مانده بود و در دولت سیزدهم بیش از ۱۰ کیلومتر آن آسفالت شده است از جمله اقداماتی است که در روستاهای شهرستان میامی یا تکمیل و نهایی شده و یا در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار