قصور احتمالی مدیران در مقوله سیل کالپوش بررسی می شود

مدیرکل بازرسی استان سمنان با بیان اینکه قصور احتمالی مدیران در مقوله سیل کالپوش مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: اگر کوتاهی صورت گرفته باشد قطعاً با عوامل آن برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده در ششمین جلسه شورای اداری میامی گفت: مدیران اجرایی استان سمنان در خدمات رسانی به مردم در سیل اخیر کالپوش قدردانی می‌کنم این حضور باعث امید در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی وظیفه و رسالتش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، گفت: نظارت یکی از اساسی‌ترین وظایفی است که باید به درستی انجام شود و مدیران و مسئولان در حوزه مدیریتی خود نسبت به این موضوع حساس بوده و مورد اهتمام ویژه قرار دهد.

مدیرکل بازرسی استان سمنان با اشاره به اینکه در مراتب بالاتر خداوند ناظر بر اعمال و رفتار و کردار انسان‌ها است و در آموزه‌های دینی نیز آمده است که انبیا و اولیا و حتی بدن انسان در روز قیامت به عنوان ناظران بر اعمال و رفتار و کردار هر فردی شهادت می‌دهند، گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی ناظران این است که اهل صدق باشند.

رشیدزاده بیان کرد: رضایت مردم نشان و گواهی بر درستی عملکرد مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی است بنابراین اگر نارضایتی در بین مردم وجود داشته باشد در هر حوزه‌ای نشان می‌دهد مدیر مربوطه آن عملکرد درستی نداشته است و آن مدیر در مسیر درستی قرار ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.