رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران، بازیکنان جبهه انتخابات هستیم و باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.

هادی طباطبایی رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری عملیات اخیر غزه بعنوان شکست غیر قابل جبران از سوی مقام معظم رهبری گفت: فلسطین روزگاری با سنگ مجبور به دفاع از خود بود لیکن امروز موشک به سمت اسرائیل پرتاب میکند و این تحولی در دنیا بوده است.

او افزود: جریانات سیاسی و نظامی مختلف منجر به پیروزی جبهه مقاومت و خنثی شدن نقشه‌های شرورانه و پر هزینه دشمنان شده که نشان از قدرت جبهه مقاومت، اقتدار نظام اسلامی و اسلام می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: هر چند شرایط کرونا و برخی مسائل اقتصادی در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰، اندکی کاهش میزان مشارکت را در پی‌داشت، اما مردم تلاش دو ساله دولت را می‌بینند و قطعاً در انتخابات پیش رو حضور خواهند یافت.

طباطبایی با برشمردن شماری از پیشرفت‌های ایران در زمینه فناوری تسلیحاتی، موشکی، پزشکی و علمی بر اساس اعلام خبرگزاری‌ها و‌روزنامه‌های غربی بیان کرد: راه حل غرب برای مقابله با پیشرفت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی، تشدید تحریم‌ها و حمایت از اغتشاشات است.

او تصریح کرد: ایران با این میزان پیشرفت تکنولوژی و‌علمی نشان داد که سر تعظیم فرود نخواهد آورد و همچنان مقابل امریکا و‌دیگر دولت‌های غربی خواهد ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.