طرح ۲۰۲۰ محله در استان سمنان اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اجرای طرح ۲۰۲۰ محله در این استان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی محور اصلی این طرح در محلات کمتر برخوردار استان است.

سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کمیته بررسی توزیع شیر مدارس در سطح استان، برگزار و اعضای شورا، نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود را بیان کردند و با پیگیری‌های متعددی که از سوی آموزش و پرورش استان صورت‌گرفته، امید است که در ماه‌های آتی این اقدام در استان اجرایی شود.

وی در ادامه افزود: تأمین معلم در برخی مناطق استان سخت و دشوار است، اما از ظرفیت بازنشستگان، خرید خدمات، سرباز معلم و طرح امین تمام نیاز‌های ضروری و اقتضایی مدارس فراهم شده و تغییر و تحولات و جابجایی و جایگزینی کلاس‌ها هم در طی سال تحصیلی، طبیعی و قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه با اشاره به طرح ۲۰۲۰ محله که وزارت کشور متولی آن بوده و موضوع آن محرومیت زدایی است، گفت: مقرر شد دو هزار و ۲۰ محله در سطح کشور مورد توجه ویژه در ابعاد مختلف محرومیت‌زدایی قرار بگیرند.

وزیری همچنین گفت: تمامی آموزش‌ها در صورت بروز هرگونه مشکلی از جمله حوادث طبیعی، سیل، آلودگی هوا و… به شکل غیر حضوری و تنها در بستر شاد برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.