مدیرکل اوقاف استان سمنان تاکید کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ وقف در مناسبت‌های ملی و مذهبی استان سمنان

حجت الاسلام علیزاده خواستار ترویج فرهنگ وقف در مناسبت‌های ملی و مذهبی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شد.

حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف استان سمنان در نشست صبح شنبه خود با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ وقف، گفت: از ظرفیت مناسبت‌های دینی و ملی در استان می‌بایست در زمینه ترویج فرهنگ وقف و نیات مختلف بهره‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه اوقاف و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیاری از مأموریت‌ها نقاط مشترکی دارند، تاکید کرد: فعالیت‌های انقلابی و دینی مشترک می‌تواند نقطه همکاری‌های خوبی بین این دو نهاد زیر مجموعه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تبیین مبانی انقلاب و ولایتمداری را در زمره زمینه‌های مورد نیاز برای تعاملات بیشتر بین اوقاف و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دانست و گفت: لازم است تا اقشار مختلف خصوصاً نسل‌های جدید بعد از انقلاب، بیش از پیش با اهداف و آرمان‌های انقلاب، اوضاع کشور و مردم قبل از انقلاب و دستاورد‌های پس از انقلاب آشنا شوند.

علیزاده با بیان اینکه همه دستگاه‌های متولی می‌بایست جهاد تبیین را که بار‌ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده، مد نظر قرار دهند، گفت: معیار ما زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، تکلیف و مسیر روشن است و دچار گمراهی نخواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار