نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

عملیات حماس ضربه جبران ناپذیر به پروژه آمریکا در منطقه بود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: عملیات هفت اکتبر حماس، بزرگترین ضربه جبران ناپذیر به پروژه آمریکایی‌ها در منطقه بود که همین شکست، دلیل اصلی عصبانیت دیوانه وار رژیم صهیونسیتی و غربی‌هاست.‌

ناصر ابوشریف روز دوشنبه در نشست همفکری جبهه انقلاب اسلامی در زنجان گفت: حمله حماس یک ضربه اساسی به ساختار امنیتی و دفاعی رژیم صهیونسیتی بود و اگر غرب به کمک این رژیم نمی آمد حتما این رژیم فرو می پاشید.

وی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین به رغم همه جنایاتِ رژیم صهیونسیتی، پایدار ایستاده و جبهه مقاومت، قدرت مدیریت جنگ را از دست نداده است.

ابوشریف گفت: امروز روایت جبهه مقاومت در غرب مورد توجه قرار گرفته و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ تجمع گسترده در غرب در حمایت از فلسطین برگزار شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: درست است که فشار زیادی به مردم غزه ایجاد شده اما به طور حتم همراهی جریان مقاومت و دولت ها و ملت ها منجر به تقویت مقاومت ملت فلسطین است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نقش مهمی در مقاومت غزه داشت، گفت: ما به پیروزی خود ایمان داریم که خداوند آن را وعده داده و امروز نماد این ایستادگی را در غزه می بینیم.

ابوشریف به تاریخچه فلسطین اشاره کرد و گفت: مسأله فلسطین از زمانی شروع شد که بریتانیا با وعده و بیانیه "بالفور" این سرزمین مملو از سکنه را به صهیونیست ها داد و از همان دوران،‌ مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری با ابزارهای ابتدایی آغاز شد در حالیکه یهودیان بر سلاحهای پیشرفته مسلح می شدند ولی فلسطینیان حق داشتن یک گلوله را هم نداشتند.

وی با بیان اینکه شیخ عزالدین قسام بزرگترین انتفاضه را بنا نهاد، اظهار کرد: انقلاب ها و قیام های دیگری هم در فلسطین به وقوع پیوست و اگر خیانت رهبران کشورهای عربی نبود این حرکت ها ثمربخش می شد.

ابوشریف با بیان اینکه طی این مدت انتقال یهودیان به فلسطین جریان داشت و همزمان با جنگ جهانی دوم این امر تسریع پیدا کرد، افزود: در رابطه با شبهه فروش زمین های فلسطینیان، اگر آن را بپذیریم فقط پنج درصد اراضی فلسطین به این شکل است.

وی اظهار کرد: اولین نسل کشی مردم فلسطین در کشتار ۱۹۴۸ صورت گرفت و دو سوم مردم فلسطین طی آن عملیات،‌ کوچانده شدند و رژیم صهیونیستی با استفاده از زور و کشتار، ۸۰ درصد اراضی فلسطین را به اشغال خود درآورد و حتی در ادامه بخشی از خاک برخی کشورهای عربی را هم تصرف کرد.

برچسب ها: حماس ، جبهه مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.