تل آویو: آماده تمدید آتش‌بس موقت با حماس هستیم

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد در صورتی که حماس ۵۰ اسیر دیگر را آزاد کند، تل‌آویو با تمدید آتش‌بس موقت موافقت خواهد کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی در نهایت با میانجیگری قطر و مصر موافقت خود را با اجرایی شدن آتش‌بس موقت در غزه و تبادل اسرا اعلام کرده‌اند. با این حال، دو طرف و نیز مقامات بین المللی امیدوار هستند این آتش‌بس بار دیگر تمدید شود. 

به گزارش تله تریدر، ایلون لوی، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد اسرائیل آمادگی دارد در صورتی که جنبش حماس اقدام به آزاد کردن ۵۰ اسیر بیشتر از نوار غزه کند آتش بس موقت را تمدید کند. 

وی خاطرنشان کرد: گروه حماس در جریان شرایط به منظور تمدید آتش‌بس قرار دارد. ما به دنبال آزادسازی ۵۰ تن دیگر از اسرای خود فراتر از اسرایی که امشب آزاد خواهند شد، هستیم و می‌خواهیم همه آن‌ها را به خانه بازگردانیم. 

این مقام صهیونیست تایید کرد: هنوز ۱۸۴ تن از اسرای ما در بند حماس هستند. 

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در پایان با اشاره به آمار تلفات ارتش این رژیم در جنگ غزه، افزود: «تاکنون ۳۹۲ نظامی ما در جنگ جان خود را از دست داده اند. همچنین بیش از ۹ هزار نفر از زمان شروع جنگ در هفتم اکتبر زخمی شده اند.»

در مقابل آمار‌های اعلامی رژیم صهیونیستی، مقامات فلسطینی از جان باختن بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ غیرنظامی در حملات وحشیانه این رژیم به غزه خبر می‌دهند. طی این مدت ۲۰۰ هزار خانه در غزه به طور کامل یا جزئی به دلیل حملات اسرائیل تخریب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
خدا قوت به حماس مواظب مَکر ودروغگویی این شیطان پرستان ونژادپرستان صهیونیسم وبایدن باشید
آخرین اخبار