فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با کمک خیران از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار حسین شمس گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج واحد مسکونی برای مددجویان نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان با هزینه افزون بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

وی با بیان این که گروه‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در تعمیر واحد‌های مسکونی نیازمندان هم مشارکت دارند ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۱ واحد مسکونی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیازمندان در این شهرستان با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال تعمیر و مرمت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: علاوه بر آن بسیجیان جهادگر برای اتمام ساخت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای محرومان و نیازمندان افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه کرده اند.

شمس افزود: ادارات و دستگاه‌های متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب‌های آب، برق و گاز این واحد‌های مسکونی همکاری بسیار خوبی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون جهادگران بسیجی به کمک خیران سه کلاس درس با صرف هزینه ۳۵۰ میلیون ریال برای دانش آموزان مناطق روستایی ساخته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: هم اکنون ۱۲ طرح عمرانی شهری و روستایی برای محرومان این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد در حال انجام است که برای تکمیل آن‌ها بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.