افزایش کیفیت خدمات رسانی به بیماران دیالیزی در مه ولات

کیفیت خدمات رسانی به بیماران دیالیزی در مه ولات افزایش یافت.

سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات گفت: طی موافقت اصولی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با افزایش چهار تخت دیالیز به شش تخت در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) و اهداء دستگاه‌های جدید توسط خیرین نیک‌اندیش با کیفیت بالا، خدمات رسانی در این بخش افزایش یافته است.

جواد جوانی افزود: تعداد ۲۵ نفر از شهروندان در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) در طول هفته خدمات دیالیز دریافت می‌کنند که بیماران شهرستان با مراجعین مهمان از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۲۵۰ نوبت دیالیز شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از حاج محمود محمدزاده خیر حوزه بهداشت و درمان برای راه‌اندازی این بخش و حاج سیروس قهرمان و همۀ خیرینی که در خرید و اهداء دستگاه دیالیز خدمتی ارزنده به بیماران و مراجعین کردند افزود:به‌همت حاج ذوالفقار ذوالفقاری خیر حوزۀ سلامت، ساختمانی به‌متراژ ۳۸۰ متر مربع در حال ساخت است که امیدواریم در ابتدای سال جدید به بهره‌برداری برسد.

سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات با بیان این‌که در حال حاضر شش دستگاه دیالیز در حال خدمات دهی به بیماران هستند، هم گفت:با توجه به فعالیت مستمر بخش و افزایش بیماران با کمبود این دستگاه مواجه هستیم که امیدواریم به‌زودی این مشکل رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار