نفرات برتر مسابقه اتومبیلرانی در ارومیه معرفی شدند

مسابقه اتومبیلرانی دسته جات آزاد کشور در پیست چی چست ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

فرشید حسینی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان غربی گفت:مسابقه اتومبیلرانی دسته جات آزاد کشور  در ۱۹ کلاس و ۲ بخش ۲۰۰ و ۴۰۰ متر در پیست تازه تاسیس اتومبیلرانی چی چست ارومیه برگزار شد و ۶۱ نفر در رده‌های مختلف کلاس‌های گوناگون این مسابقات جای گرفتند.

وی افزود: در این مسابقات و در رشته ۴۰۰ متر NA سینا آریانی از تبریز، ۴۰۰ متر هشت سیلندر، پیام رحیمی از سنندج، ۴۰۰ متر در کلاس استاندارد ۲۰۶ میلاد آذرخش از ارومیه و ۴۰۰ متر کلاس بانوان، عسل عباسی از ارومیه عناوین نخست را از آن خود کردند.

حسینی اضافه کرد: عرفان کریمی از کرمانشاه در ۴۰۰ متر کلاس ۱۶ سوپاپ، محمد قادری از ارومیه در ۴۰۰ متر کلاس اختصاصی ۲۰۶، رضا جوادلو از خوی در ۴۰۰ متر کلاس ۱۶ سوپاپ با حجم موتور کمتر از یک هزار و ۸۰۰ سی سی، میثم زینالی از ارومیه در ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر کمتر از یک هزار و ۵۰۰ سی سی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی همچنین با اشاره به کسب رتبه نخست توسط امیر اکبری از ارومیه در ۴۰۰ متر آزاد و توربو این مسابقات ادامه داد: در کلاس‌های مختلف ۲۰۰ متر نیز سینا آریانی و وحید پورعلی از تبریز، روزبه بایستی از کرمانشاه، بهرنگ حسینی، محمد قادری، میلاد آذرخش از ارومیه و حامد زردوئی از سنندج رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان غربی اظهار کرد: در بخش بهترین زمان عکس العمل، حامد زردوئی از سنندج با ۱۲ صدم ثانیه و اشکان خردمند از تبریز با ۱۳ صدم بهترین ثبت رکورد را داشتند.

حسینی گفت: در بخش بهترین زمان نیز حامد زردوئی از سنندج با ۸ ثانیه و ۹۰۵ صدم در بخش ۲۰۰ متر و امیر اکبری از ارومیه با زمان ۱۲ ثانیه و ۱۹۸ صدم در بخش ۴۰۰ متر بهترین عملکرد را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت ها ۱۰۰ اتومبیلران از ۹ استان شرکت کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.