
محسن برمهانی معاون سیما در حاشیه مراسم یادبود پروانه معصومی در جمع خبرنگاران درباره بازگشت چهرهها و برندها به تلویزیون بیان کرد: ما برندهایی داریم که در تلویزیون مخاطب کسب کردند و جزو سرمایههای سازمان صداوسیما محسوب میشوند. تمام این برندها که موفقیت کسب کردند، سرمایه هستند و صداوسیما از هیچ برندی صرف نظر نمیکند در حال مذاکره با همه آنها هم است.
وی درباره برندهای سریالی یادآور شد: برخی از این برندها مثل «نون. خ» در حال تولید هستند و برخی هفته دیگر یا ماههای دیگر تولید میشوند.
برمهانی درباره طرح سینمایی آثاری مثل «پایتخت» که چند روزی است مطرح میشود، بیان کرد: این برندها، برندهای سازمان هستند و طرح آنها در حال بررسی است. نه فقط «پایتخت» که بقیه کارها هم نسخه سینمایی و سریال آنها در حال بررسی است و فکر میکنیم چطور آنها را از پرده سینما یا قاب تلویزیون به استحضار مخاطب برسانیم.
وی درباره اینکه کدام یک از برندها قرار است همزمان با شب یلدا به تلویزیون بازگردند، گفت: معمولا عدهای بیان میکنند که برندهای معروف در تلویزیون حضور ندارند، اما من از آنها میخواهم حداقل ۱۰ برندی را که در تلویزیون نیستند، نام ببرند.
برمهانی همچنین بازگشت فرزاد حسنی به صداوسیما را با یک برنامه گفتوگومحور تایید کرد.
دشمن کارش سیاه نمایی در کشور هست هر کار خوبی هم در کشور انجام بشه فقط مخالفان نظام در صدد سیاه نمایی هستند کمی هم به حای حسادت و سیاه نمایی تشویق کنید تا اثرات مثبتی را بیشتر حس کنید ، خانواده های اصیل در ایران فقط به خوشگذرانی فکر نمیکنند بلکه به فکر محتوا ی کار وبرنامه های انسان ساز برای خانواده های خود هستند
نمک خوردند و نمکدان شکستند