شهادت بيش از ۱۵ تن از یک خانواده در اردوگاه جباليا غزه

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند تنها در یکی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵ نفر از یک خانواده به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۱۵ نفر از یک خانواده در نتیجه بمباران تعدادی از منازل منطقه النجار در خیابان غزه قدیم در الجبالیا در شمال نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهيد شدند.

براساس گزارش آر تی، این ساختمان که در حوالی بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه قرار داشت هدف حمله قرار گرفت. از سویی دیگر در جنوب، جنگنده‌های صهیونیست یک سری حملات خشونت آمیز را به سمت شهر خان یونس و دیرالبلح در انجام دادند.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند که گلوله‌های توپخانه‌ای در طول شب و تا این لحظه بر مناطق شرق، جنوب شرق و شمال خان یونس و همزمان با حملات خشونت‌آمیز جنگنده‌های ارتش صهیونیستی، متوقف نشد.

 در مرکز نوار غزه، هواپیما‌های صهيونيستی حملات جدیدی را به سمت اردوگاه نصیرات انجام دادند و منطقه میدان فلسطین و تقاطع الشعبیه در مرکز شهر غزه شاهد بمباران شدید بود.

در همین راستا جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر انگلیس و نماینده فعلی مجلس عوام این کشور گفت که هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه اخراج ساکنان این باریکه به شبه‌جزیره سینا در مصر است. این نماینده مجلس عوام انگلیس از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی در غزه را مشمئزکننده و وحشتناک خواند و تاکید کرد: این حملات باید متوقف شود.

کوربین اظهار کرد که هدف از حمله رژیم صهیونیستی «اخراج تمام ساکنان غزه از طریق گذرگاه رفح به سیناست. این جنگ، توسعه‌طلبی اسرائیل است که به زیان مردم فلسطین تمام می‌شود. به نظر می‌رسد که دنیا چشمان خود را به روی حوادثی که رخ می‌دهد، بسته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار