رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از تجهیز و راه‌اندازی بخش اعصاب و روان زنان در برازجان خبر داد.

دکتر امین آزاد فر روز سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار بخش زنان مرکز اعصاب و روان بیمارستان به روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی گفت: بخش زنان مرکز اعصاب و روان پس از بازسازی وانجام تعمیرات اساسی ابنیه به علت پاره‌ای از مسائل و مشکلات بخصوص کمبود نیروی پرستار متاسفانه تاکنون شروع بکار نکرده و علی‌رغم انجام تمامی تعمیرات ساختمانی لازم بلااستفاده مانده بود.

دکتر آزاد فر در ادامه افزود: همه‌روزه بیماران متعددی به پزشکان متخصص اعصاب و روان بیمارستان شهید صادق گنجی مراجعه می‌کردند و بر طبق نظریه پزشکان متخصص اعصاب و روان بیمارستان، بعضاً نیاز مبرم به بستری در بخش اعصاب و روان داشتند که متاسفانه به علت آماده نبودن بستر لازم برای شروع بکار این بخش، از پذیرش بیماران عزیز و ارائه خدمات درمانی به‌صورت بستری در این بخش معذور بودیم.

وی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی ساختمانی و تجهیزاتی این بخش اضافه داشت: این بخش بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان و در مسافتی حدود هزار مترمربع تعمیر، تجهیز و آماده بهره‌برداری قرارگرفته و آغاز بکار کرد.

 رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان همچنین اظهار داشت: متاسفانه مشکلات مختلف و عدیده اجتماعی، اقتصادی و رفتاری آحاد افراد جامعه روزبه‌روز به آمار بیماران نیازمند به خدمات بستری در بخش اعصاب و روان افزوده و خانم‌ها نیز از این مقوله مستثنی نبوده و لذا نیاز به راه‌اندازی این بخش را بیش‌ازپیش ایجاب می‌نماید.

دکتر آزاد فر همچنین ابراز امیدواری کرد: با شروع بکار این بخش با تقریباً نصف ظرفیت تخت‌ها و ارائه خدمات درمانی بستری به بیماران ارجمند، باهمت و یاری مسئولین استانی و شهرستانی ان‌شاءالله بتوانیم تعداد تخت‌های این بخش را افزایش داده و به‌اندازه مرتفع نمودن نیاز‌های بیماران عزیز برسانیم تا خدمات درمانی مطلوب و باکیفیت مطابق با استاندارد‌های لازم که در خور کرامت و منزلت بیماران باشد را ارائه نماییم و ان‌شاءالله گامی در جهت کاهش مسائل و مشکلات فعلی برداریم.

وی از زحمات همه مسئولین استانی و شهرستانی که در راه‌اندازی بخش زنان اعصاب و روان زحمات زیادی را متحمل شده‌اند بخصوص پزشکان متخصص و دلسوز اعصاب و روان دکتر عبدالله فتاح، دکتر عرفان اقبال، دکتر فرزانه بابا علی و دکتر مریم محققی، پرستاران بخش اعصاب و روان و سایر مسئولین بیمارستان تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم دکتر مصطفی بارگاهی معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی فرمانداری شهرستان دشتستان، دکتر ماریا خویشدوست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، پزشکان متخصص اعصاب و روان مرکز و جمعی از مسئولین شبکه بهداشت و بیمارستان شهید صادق گنجی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.