شهید گمنام ۱۹ ساله میهمان کازرونی‌ها می‌شود

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام ۱۹ ساله همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین حیاتی فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام عصر امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه وارد شهرستان کازرون می‌شود به خبرنگاران گفت: مراسم تشییع و وداع با این شهید از امروز عصر تا عصر روز جمعه در شهرستان کازرون برگزار می‌شود. 

حیاتی تصریح کرد: پیکر این شهید گمنام ۱۹ ساله که اخیرا در منطقه عملیاتی خیبر تفحص شده به مدت ۳ روز میهمان مردم شهید پرور شهرستان کازرون خواهد بود. 

او بیان کرد: مراسم وداع با این شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در نقاط مختلف شهرستان کازرون با حضور امت شهید پرور و مسئولان برگزار خواهد شد. 

حیاتی تصریح کرد: این شهید گمنام امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد سلامی و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدای روستای بلیان تشییع می شود.

او افزود: همچنین در روز پنج شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۹ در مسجد امامزاده همراه با قرائت دعای کمیل مراسم تشییع این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۷ آذرماه مراسم تشییع این شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین بعد از نماز جمعه مراسم تشییع این شهید از مصلی جمعه تا میدان شهدای کازرون برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری ویژه مراسم در شهرستان کازرون و بخش مرکزی، خشت و کنارتخته و جره و بالاده، یادآور شد: آئین وداع با این شهید گمنام روز جمعه ۱۷ آذر ماه پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه تا میدان شهدا با حضور امت شهید پرور شهرستان کازرون برگزار می‌شود و شهید پس از مراسم تشییع در شهرستان‌های کوهچنار و نورآباد ممسنی قرار است در عماد شهر لارستان تشییع و تدفین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.