۴ گروه نظارتی بر بازار شب یلدا در مهاباد فعالیت می کنند

مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: ۴ گروه نظارتی بر فروش اقلام برای جلوگیری از سوء‌استفاده سودجویان در آستانه شب یلدا نظارت کامل دارند.

یوسف شریف‌زاده مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد با اشاره به فعالیت ۴ گروه نظارتی بر بازار شب یلدا گفت: در این طرح اکیپ‌های آموزش‌دیده و مشترک با همکاری اداره جهادکشاورزی و اتاق اصناف بر نحوه عرضه و قیمت کالا‌های هدف نظارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اولویت این طرح، نظارت بر واحد‌های عرضه‌کننده میوه، آجیل و خشکبار و شیرینی است.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: این طرح با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف کنترل قیمت، کیفیت محصولات و جلوگیری از تخلف‌های احتمالی انجام می‌شود.

شریف‌زاده با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه ویژه شب یلدا برپا نخواهد شد، تاکید کرد: برچسب قیمت و صدور فاکتور یکی از مهمترین وظایف اتحادیه‌هاست که صنوف باید نسبت به اجرایی‌کردن آن اقدام کنند تا شهروندان از قیمت واقعی کالا‌ها مطلع باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب‌نکردن قیمت و صادرنکردن صورتحساب را به شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ و ۱۲۴ سامانه اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.