بازرسی از بازار شب یلدا در آذربایجان‌غربی آغاز شد

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بازرسی اکیپ‌های تشدید نظارت و پایش بازار اقلام اساسی و پرمصرف شب یلدا در استان تا اول دی ماه ادامه دارد.

نادر رحیمی مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: قیمت و کیفیت کالاهای اولویت دار شامل میوه، گوشت قرمز و مرغ، انواع نان‌های صنعتی و فرآورده‌های لبنی که مصرف بیشتری در شب یلدا دارند، در این طرح بازرسی و با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در نظارت‌ها ایفا می‌کند، افزود: ۴۵ اکیپ بازرسی قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در استان که از این تعداد، ۱۲ اکیپ در مرکز استان است، با همکاری سایر تیم‌ها شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، بسیج اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی در راستای اجرای این طرح فعال خواهند بود.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه صیانت از سفره مردم و آرامش در تامین و تدارک کالاهای اساسی جزو اولویت‌های قرارگاه تامین امنیت غذایی در استان است، ادامه داد: همه اقلام مورد نیاز به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر نیز یک‌هزار تن برنج پاکستانی، ۴۱ تن شکر و ۷۵ تن گوشت قرمز و سایر اقلام مورد نیاز در برای تنطیم بازار کالاهای اساسی در سطح بازار توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.