یدیعوت آحارانوت: وزیر دفاع آمریکا بار دیگر به تل آویو سفر می‌کند

نشریه صهیونیستی از سفر لوئید آستین به سرزمین‌های اشغالی در هفته آینده خبر داد.

آمریکا بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر محسوب می‌شود.

وتوی قطعنامه پیشنهادی برای استقرار آتش بس در غزه برای دومین بار در شورای امنیت، ارسال تسلیحات شامل ۱۴ هزار گلوله تانک به ارزش بیش از یکصد میلیون دلار به تل آویو، و در نهایت طرح ۱۴ میلیارد دلاری کمک به این رژیم که اکنون در کنگره است، تنها گوشه‌ای از حمایت‌های گسترده واشنگتن از این رژیم جعلی به حساب می‌آید. 

یدیعوت آحارانوت، نشریه صهیونیستی به نقل از مقامات آگاه که نخواست نامشان فاش شود اعلام کرد لوئید آستین، وزیر دفاع آمریکا قرار است هفته آینده به سرزمین‌های اشغالی سفر کند. 

براساس گزارش این رسانه، آستین در این سفر در راس هیاتی بلندپایه به تل آویو سفر خواهد کرد و سپس یک تور منطقه‌ای نیز خواهد داشت. این سفر با هدف برنامه دولت بایدن به منظور پایان بخشیدن به جنگ غزه است. 

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز قرار است تا پایان هفته به تل آویو سفر کند. 

از زمان آغاز جنگ غزه، تمامی مقامات ارشد آمریکایی از جمله رئیس جمهور، وزیر خارجه، مشاور امنیت ملی، وزیر دفاع، و قانونگذاران ارشد کنگره به سرزمین‌های اشغالی سفر و حمایت خود را از تل آویو ابراز داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
میاد اسرائیل تا خشابشان را پرکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ای سیاه کله خشک تومیدانی نسبت به سیاهان کشورت خیانت میکنی تومیدانی که با این گندی بایدن زده دیگر سازمان ملل وحقوق بشر برایتان تره هم خورد نمیکنند وجایگاهی نداری اگر تروریستهای خودتان را دست بکار شوند وبخواهند یک کار خیر انجام دهند وناوها با هواپیماهایش غرق شوند چه میکنی آمریکا دیگر جایگاه جهانیش را از دست داده وبایدن بر روی شما خرابی کرده لااقل تو عاقل باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آمریکا می گوید که سعی دارد در همکاری با دیگر شرکا و متحدان خود در منطقه امنیت کشتی‌ها را در دریای سرخ تأمین‌ کند. حال سوال اینجاست که امنیت کشتیرانی همه کشورها بجز اسرائیل در دریای سرخ تامین و تضمین شده است. بعبارتی این ائتلاف فقط باید از کشتی های اسرائیلی حمایت کند و آیا سایر متحدان آمریکا حاضرند ریسک بزرگ جنگ با یمن را فقط بخاطر تامین منافع اسرائیل بپذیرند یا خیر؟؟
ضمن آنکه موشکها و پهبادهای یمن به راحتی قابل ردیابی و هدف قرار گرفتن نیستند که اگر اینگونه بود اسرائیل مانع برخورد این موشکهاو پهبادها به شهر بندری ایلات می گردید. اکنون کشورهای غربی باید هم ریسک حمایت از اسرائیل کودک کش را به جان بخرند و هم امکان موفقیت و مقابله چندانی هم در اینخصوص جز آبروریزی بیشتر و اعلام عجز و ناتوانی بیشتر را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ببینید چقدر پشت هم هستند .‌ یکی از کشورهای مسلمان جرات ندارم پاشو فلسطین بزاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
وقاهت بیش از حد غربی ها ناشی از خیانت و ضعف امرای کشورهای مسلمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
الهی تو راه هواپیماش منهدم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
لوئید جان نژادپرستان آمریکایی واسرائیلی که صهیونیسم هستند شما سیاهان را فقط برای رد گُم کنی وسپر بلا میخواهند توکه در آمریکا هم نژادهایت را درمیا ن خیابان ذبح میکنند چرا نوکری اینها را به عهده داری وقت کُشی برای نسل کُشی است شما سیاهان چرا به این بوزینه های انسان نما کمک میکنیداینها ارذل واوباشی که مدرک پولی گرفته ولباس آدمی پوشیده اند وهمه معلومات وسواد آنها پول است وکاخ سفیدیها هیچ از عقلشان استفاده نمیکنند فقط پول واسلحه
آخرین اخبار