معاون سازمان انرژی اتمی:

امام خامنه‌ای از دستاوردهای سازمان انرژی هسته‌ای رضایت دارند

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: ‌رهبر انقلاب فرمودند دستاوردهای این سازمان باید به اطلاع عموم مردم برسد.

شیرمردی، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها در جمع اعضای کمیسیون سیاسی و هیئت رئیسه مجامع استانی مجمع نمایندگان طلاب در قم اظهار داشت: در حاشیه دیدار نیروهای سازمان انرژی هسته‌ای با مقام معظم رهبری، نمایشگاهی از دستاوردهای این سازمان به تصویر کشیده شد که معظم له، ابراز خوشحالی و رضایت کرده و بیان داشتند که دستاوردهای این سازمان باید به اطلاع عموم مردم برسد.

معاون سازمان انرژی اتمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آن جلسه بر چهار مسئله «جهاد تبیین یپرامون دستاورهای سازمان انرژی اتمی»، «آبروبخش بودن دستاورهای انرژی اتمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران»، «حرکت به سمت تجاری سازی تولید انرژی اتمی» و «ارتقاء خودباوری جوانان ایرانی» تأکید داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون تولید رآکتورهای کوچک و بومی اشاره کرد و گفت: ایشان بیان کردند: «شما باید به تبیین کاربردهای انرژی هسته ای برای مردم بپردازید، چراکه انرژی هسته‌ای، فقط تولید برق نیست» و این نکته نشان دهنده اهمیت مسئله تبیین بوده و ان شاءالله سلسله نشست هایی با مجموعه های علمی و فرهنگی در این راستا خواهیم داشت.

دکتر شیرمردی در پایان گزارشی از بخش های مختلف سازمان اتمی و کاربرد آن در صنایع غذایی، تولید دارو و ... ارائه کرد و به سؤالات نمایندگان طلاب پاسخ داد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سید فضل الله موسوی، نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز به ارائه گزارشی از تاریخچه و فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب در قالب کمیسیون ها، کارگروه ها، مجامع استانی و ... پرداخت.

منبع تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار