تاکید وزیرمسکن نیجر بر توسعه همکاری با ذوب آهن اصفهان

وزیر مسکن نیجر در بازدید از خط تولید کارخانه ذوب آهن بر توسعه همکاری اقتصادی وتجاری با ایران تاکید کرد.

وزیر مسکن نیجر که همراه با هیئتی از فعالان اقتصادی قاره آفریقا به اصفهان سفر کرده  در بازدید از خط تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان  گفت: امیدوارم نتیجه سفر به ایران منجر به امضای قرارداد‌های اقتصادی و تجاری شود.


سالیسو ساهیرو آدامو  افزود: در این بازدید، کیفیت فنی و توانایی ایران را از نزدیک مشاهده کردیم و این امر ما را به توسعه همکاری‌ها ترغیب کرد.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان هم در بازدید این هیئت نیجریه‌ای گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با برخورداری از ۵۳ سال تجربه، هم اکنون توانایی تولید محصولات صنعتی و خاص را دارد و ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می‌کند.


او گفت: این شرکت در سه محور پیشران توسعه ایران است و توسعه حمل و نقل ریلی را با تامین ریل خطوط بین شهری و مترو رقم زده است.


مدیرعامل ذوب آهن هم در این بازدید گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با تولید تیرآهن‌های بال پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان سازی در ایران ایفا کرده است.


مهدی کوهی  افزود: افزایش سرعت ساخت و ساز، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام شده که حاصل کاهش زمان طرح‌های ساختمان سازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از این محصولات ذوب آهن اصفهان است.

او گفت: در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان به مقوله تولید آرک‌های معدنی نیز ورود کردیم که این محصول در گشودن جبهه‌های کاری و ایمن سازی معادن نقش کلیدی دارد.


مدیرعامل ذوب آهن ابراز امیدواری کرد این بازدید تاثیرگذار درگسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور نیجر و دیگر کشور‌های آفریقایی در زمینه صادرات محصولات و خدمات مهندسی شود.


وزیر مسکن نیجر در رأس هیاتی از فعالان اقتصادی و صنعتی قاره آفریقا و همچنین سفرای کشور‌های نیجر، غنا، ساحل عاج، کنیا، سنگال، مالی، بورکینافاسو، زیمباوه و گینه از خط تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار