توقیف بیسکویت‌های قاچاق در رودبار

رییس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۳میلیارد ریال انواع بیسکویت خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند تاکسی در شهرستان رودبار خبر داد.

سرهنگ "محمد خوش‌خلقت"مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهارداشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اقدامات فنی صورت گرفته از تردد یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی حامل کالای قاچاق در محور شمال به جنوب مطلع شده و با همکاری پلیس آگاهی رودبار خودرو مورد نظر را در این شهرستان متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵ هزار و ۷۲۴ بسته انواع بیسکویت خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به معرفی متهم ۳۴ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۳ میلیارد ریال است.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.