امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه عمان:

آمریکا بواسطه همراهی با رژیم صهیونیستی دارای مسئولیت بین المللی است

وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و روابط دوجانبه رایزنی و گفت‌وگو کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و روابط دوجانبه رایزنی و گفت‌وگو کردند.

امیرعبداللهیان و بدر البوسعیدی با اشاره به دیدار‌ها و تماس‌های منظم مقامات دو کشور در سطوح مختلف، توافقات انجام شده بین رئیس‌جمهور کشورمان و پادشاه عمان را در مسیر درست اجرایی شدن ارزیابی کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با محکوم نمودن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، آمریکا را بواسطه همراهی بی چون و چرا در نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، دارای مسئولیت بین المللی خواند.

سید بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان نیز در این گفت‌وگو با تاکید بر گسترش روابط برادرانه بین دو کشور، بر ضرورت آتش‌بس پایدار و ارسال گسترده کمک‌های انسانی و اقدامات مؤثر جامعه جهانی به این منظور تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مذاکره در سال 1392 در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا عمل و اجرا نشده است.
توافق هسته ای در سال 1394 در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا عمل و اجرا نشده است.
برجام در سال 1394 در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا عمل و اجرا نشده است.
مذاکرات وین، روسیه، دوحه، عمان وغیره در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا تاکنون عمل و اجرا نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
عملکرد حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۵۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
ناقصان حقوق بشر در جایگاهی نیستند که به ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
طرح قطعنامه حقوق بشری علیه ایران توسط برخی کشورهای غربی در حالی صورت گرفت که همین کشورها چشم بر جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه غربی فلسطین بسته و برخی نیز به طور تمام عیار و نامحدود در حال حمایت از این رژیم جنایت پیشه هستند و مضحک‌تر آن که این رژیم نیز یکی از همبانیان قطعنامه علیه ایران است.
همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و نیز بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آنها نیست.
قطعنامه فاقد وجاهت قانونی بوده و مردود است.
کشورهایی که سابقه طولانی در نقض نظام‌مند حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از اقدامات ضدبشری آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه های حقوق بشری داشته باشند.
جمهوری اسلامی ایران نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی است و همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملا جدی بوده و همچنان آماده است تا براساس اصول متعالی مورد اهتمام خود در جهت ارتقای جایگاه حقوق بشر در جهان گفتگو و همکاری‌های سازنده‌ای را در چارچوب احترام متقابل، برابری و عدالت و انصاف و دوری از اغراض سیاسی با تمامی سازوکارهای مشروع بین‌المللی و کشورهای علاقمند به تحکیم و حمایت واقعی از حقوق بشر داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به انگلیس جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به آلمان جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از خاک پاکستان وارد این کشور می شوند.

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

برخورد قاطع با گروهک‌های مسلح در منطقه راسک خواست عمومی است. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان باید بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

عاملان حمله تروریستی راسک در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان بدون محاکمه باید اعدام شوند.

دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.

عوامل حادثه تروریستی راسک باید سریعاً شناسایی و مجازات شوند.
بیش از 80 درصد فقط مواد مخدر از سیستان و بلوچستان وارد دیگر شهرهای کشور می شود چرا؟

سوال اینجاست که چرا پاکستان گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است.
گروهک تروریستی جیش‌الظلم 100 درصد فقط وابسته به امریکا و مزدورانشان هستند و از آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل پول دریافت می کنند و در سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم از آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل پول دریافت می کنند و در سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
سوال اینجاست که پس چرا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مانند روسیه و چین و غیره قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری کانادا سه‌شنبه شب به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل را وتو نمی کنند و وتو نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۴:۲۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست‌ها اسرای فلسطینی را در زندانی تحت شکنجه وحشیانه قرار داده‌اند/ نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل خفه خون گرفته است، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
صهیونیست‌ها اسرای فلسطینی را در زندانی تحت شکنجه وحشیانه قرار داده‌اند/ نماینده کانادا جنایتکار در سازمان ملل خفه خون گرفته است، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
//////////////
آخرین اخبار