آسفالت ۲۱۳ هزار مترمربع از معابر بجنورد

شهرداری بجنورد در ۹ ماهه امسال ۲۱۲ هزار و ۹۴۶ مترمربع از معابر شهر را آسفالت و ۴۹ هزار و ۹۵۳ متر مربع زیرسازی کرد.

 محمد علی کشمیری شهردار بجنورد گفت: فرسودگی گسترده معابر در شهر بزرگترین چالش شهرداری در حوزه عمران محسوب می‌شود که آسفالت آن در حال اجراست.
وی افزود: بیشتر معابر هسته مرکزی بجنورد نیازمند مرمت و ترمیم بود که در مساحت ۲۵ هزار مترمربع زیرسازی و در ۵۳ هزار متر مربع آسفالت شد.
شهردار بجنورد با بیان اینکه مدیریت شهری با این باور که محلات کم برخوردار به دریافت سطح خاصی از خدمات نیازمند هستند افزود: بر این اساس در کوی امام هادی (ع) در شمال شهر معابر خیابان‌های معراج، رضوی، محدثی، نیایش، باقرخان و مالک اشتر در مساحت ۱۲ هزار متر مربع زیرسازی و ۲۴ هزار مترمربع آسفالت شد.
وی ادامه داد: همچنین در جنوب فرودگاه و غرب شهر معابر خیابان‌های وحدت، ناظرآباد، اقبال، طالقانی غربی در مساحت ۱۵ هزار متر مربع زیرسازی و ۱۹ هزار متر مربع آسفالت شد.
کشمیری بیان کرد: این خدمات در جنوب شهر از جمله شهرک امام خمینی (ره) در خیابان‌های اشراق، ویلاشهر، مطهری و کوی دبیران در سطح پنج هزار مترمربع زیرسازی و ۴۰ هزار مترمربع آسفالت شد.
به گفته شهردار بجنورد بیشتر معابر در محلات کم برخوردار از جمله جوادیه شامل ۳۲ متری شهدا، خیابان تختی، احمدآباد، شرق سپاه و شهرک شاهد ۳۶ هزار مترمربع زیرسازی و ۲۶ هزار مترمربع آسفالت شد.
وی گفت: همچنین معابر ورودی شهرک فرهنگیان و شهرک گلستان از جمله شهرک‌های الحاقی به شهر در ۱۳ هزار مترمربع زیرسازی و ۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد.

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.