در جریان معاملات ۲ دی ماه بازار سرمایه رقم خورد؛

مورد توجه قرار گرفتن نماد‌های کوچک و متوسط در روز منفی شاخص کل

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۰۲ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۵۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هرچند در ساعت آغازی بازار امروز رنج‌های مثبت و تلاش برای افزایش تقاضای عمومی به چشم می‌خورد؛ منتهی این تلاش دوام نیاورد و افزایش عرضه‌ها و پا پس کشیدن خریداران حس فضای مجدد فرسایشی را القاء کرد.

او افزود: البته در منفی‌ها اردر‌های خرید همچنان قوی است و نماد‌های کوچک و متوسط مورد توجه و مثبت بوده و حتی صف خرید را تجربه کردند.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۰۲ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۵۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است. امروز تعداد نماد‌های مثبت  ۳۲۴ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۴۶۰ نماد بوده است. همچنین حقوقی‌ها ۹۴ میلیارد تومان از حقیقی‌ها را خرید کردند.

او می‌گوید: در نهایت بازار سهام در اولین روز زمستانی با افت قیمت و با کاهش بیش از ۱۸۰۰ واحدی نماگر کل و سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحد به کار خود پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار