پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی استان قزوین

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی استان خبر داد.

سید محمدرضا حسینی مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ابلاغی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به طرح‌های نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی استان پرداخت شده که از این میزان تسهیلات از محل اعتبارات تخصیص داده شده به بخش کشاورزی استان که مبلغ یک هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال می‌باشد، پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات پرداخت شده در قالب ۱۱ طرح تولیدی کشاورزی در زمینه احداث گلخانه، صنایع تبدیلی و واحد دام و طیور بوده است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: همچنین ۲۳ طرح به اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال در دست بررسی توسط بانک‌های عامل می‌باشد که امیدواریم طی دو ماه آینده این تسهیلات نیز پرداخت شود.

حسینی افزود: در راستای حمایت از تولید و اشتغال تاکنون از سوی این سازمان ۳۸ طرح به مبلغ هزار و ۹۲۱ میلیارد ۵۴ میلیون ریال در ستاد استانی تبصره ۱۸ برای بخش کشاورزی مصوب و به بانک‌های عامل ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار