سخنگوی وزارت‌خارجه:

مواضع اعتراضی خود را در عالی‌ترین سطح به روسیه اعلام کردیم

کنعانی گفت: ما درباره تمامیت ارضی خود با هیچ کشوری تعارف نداریم و با صریح‌ترین عبارات اعتراض خود را به روسیه اعلام کردیم.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه در ابتدای نشست خبری با تبریک میلاد حضرت مسیح گفت: جای تاسف است صهیونیست‌ها در این روز‌ها هم دست از جنایات خود برنداشتند و به کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین ادامه دادند. 

سخنگوی وزارت خارجه افزود:گزارش‌ها حاکی از این است در بمباران وحشیانه اخیر صهیونیستها بیش از ۷۰ نفر از شهروندان فلسطینی، زنان و کودکان به خاک و خون کشیده شدند. این عملیات نظامی جنایتکارانه صهیونیست‌ها را قویا محکوم می‌کنیم.

آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند به ایران اتهام وارد کند

وی در پاسخ به سوالی درباره قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل گفت: درباره ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به نوار غزه دیدگاه خود را روشن  بیان کردیم. آنچه که شورای امنیت، درباره تصویب قطعنامه انجام داد عملا خواست مردم فلسطین و جامعه جهانی نبوده است. ضروری است همه کشور‌هایی که به صلح بین‌المللی اهتمام دارند تلاش ها را برای افزایش فشار به آمریکا و رژیم صهیونیستی افزایش دهند.

سخنگوی وزارت خارجه درباره حمله به کشتی‌های تجاری بیان کرد: اتهام زنی آمریکا پایان ندارد و بزرگترین متهم در جنایات اخیر آمریکاست که مسئول اول و آخر ادامه جنگ است. اساسا آمریکا در جایی نیست که نسبت به دیگر طرف‌ها ادعا داشته باشد؛ ما این ادعاها را مردود می‌دانیم، زیرا در راستای سرپوش گذاشتن به جنایات غزه است.

این دیپلمات کشورمان درباره امنیت دریانوردی گفت: جمهوری اسلامی همواره بخشی از امنیت آبراه‌های بین المللی بوده است و بخش‌های مهمی از تلاش‌های بین‌المللی برعهده ایران بوده است؛ آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند به ایران اتهام وارد کند. وزیر خارجه انگلیس نیز ادعاهایش در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی است.

کنعانی ادامه داد: مقامات انگلیس از این کشور به عنوان نزدیک‌ترین دوست رژیم صهیونیستی نام برده‌اند و این دولت در تحولات جاری در غزه در جایگاه متهم قرار دارد و نباید در جایگاه مدعی قرار بگیرد. نقش انگلیس در تاسیس این رژیم شوم و حمایت از تشکیلات تروریستی یکی از نشانه‌های بارز حمایت از بی‌ثباتی است؛ بنابراین انگلیس باید به مسئولیت خود عمل کند و هرگز در جایی نیست که نسبت به دیگران حرفی بزند.  منطقه غرب آسیا سالیان دراز است که شاهد بی‌ثباتی است که یکی از عواملش انگلیس است. 

درباره تمامیت ارضی خود با هیچ کشوری تعارف نداریم

وی درپاسخ به سوالی درباره اظهارنظر وزیر خارجه روسیه بیان کرد: ما در این زمینه موضع خود را بیان کردبم و ادعا‌های مندرج درباره جزایر سه‌گانه ایرانی به منزله اقدام علیه حاکمیت ارضی ایران تلقی می‌شود و از نظر ایران مردود است. طرح نکات مندرج در این بیانیه به منزله نقض حقوق بین‌الملل است. ما درباره تمامیت ارضی خود با هیچ کشوری تعارف نداریم و با صریح‌ترین عبارات اعتراض خود را اعلام کردیم. مفاد بیانیه را مردود می‌دانیم و مواضع اعتراضی خود را در عالی‌ترین سطح به فدراسیون روسیه نشان دادیم. در هر چارچوبی که منافع ایران اقتضا کند اقدامات انجام خواهد شد. 

به رای صادره برای «حمید نوری» اعتراض جدی داریم 

کنعانی درباره حکم حمید نوری و احتمال مبادله وی گفت: ما دفاع از حقوق شهروندان خود را جزء مسئولیت‌های ذاتی خود می‌دانیم، کمااینکه سایر دستگاه‌ها نیز از حداکثر تلاش خود برای آزادی شهروند ایرانی دریغ نکردند. انتظار بود که مقامات سوئد اقدامات مسئولانه انجام دهند و اقدامات پیشین خود را در دادگاه بدوی اعلام کنند که متاسفانه شاهد آن نبودیم. این حکم به معنای پایان تلاش‌های ایران نیست و ما از تمام ابزار‌های قانونی در این زمینه استفاده خواهیم کرد. نسبت به رای صادره اعتراض جدی داریم و درباره حقوق وی در زمان زندان اعتراض داریم، زیرا آقای نوری از حداقل حقوق انسانی محروم بوده است. ما شاهد یک تناقض در رفتار و گفتار دولت سوئد بودیم. انتظار داریم سوئد رفتار خود را اصلاح کند و اقدام فوری برای جبران خطا‌های خود انجام دهد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره بازگشایی سفارت آذربایجان اظهار کرد: روند بازگشایی سفارت تاکنون مثبت بوده و بسیاری از جوانب این موضوع حل و فصل شده است. تاکنون اقدامات به خوبی پیش رفته کمااینکه ما در سایر زمینه‌های روابط دو کشور نیز شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم. امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد از سرگیری فعالیت سفارت آذربایجان باشیم.

روابط تهران و قاهره به نفع منطقه و کشور‌های اسلامی خواهد بود

وی درباره روابط ایران و مصر گفت: دو کشور در مسیر خوبی قرار دارند و قطعا چنین رخدادی به نفع کل منطقه و کشور‌های اسلامی خواهد بود.

کنعانی درباره احتمال لغو روادید برخی از کشور‌ها بیان کرد: این ابتکار عمل مربوط به وزارت میراث و گردشگری است. در چارچوب طرح موضوع این روند به تصویب رسیده و در زمینه تقویت گردشگری است. تسهیلات روادیدی جزء موارد مورد اهمیت کشورهاست و ما همواره به تسهیلات روادیدی توجه خواهیم کرد و بخشی از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی با سایر کشورهاست. وزارت خارجه هر جایی که متوجه مشکلی شده در تلاش بوده تا آن را حل کند. هر کشوری که در زمینه روادید مشکلاتی داشته باشد دستگاه دیپلماسی تحرکات لازم را خواهد داشت. طبعا درخصوص آنچه که مربوط به ماست تلاش لازم را داشته‌ایم. 

این دیپلمات کشورمان درباره دادگاه منافقین و استرداد آن‌ها گفت: طبعا دستگاه قضا اطلاعات لازم را ارائه خواهد داد و مسئله مربوط به پیگرد محکومان مورد اقبال خواهد بود. 

وی درباره ایرانیان خارج از کشور اظهار کرد: دبیرخانه شورای عالی ایرانیان که نماینده آن در وزارت خارجه مستقر است، ارتباطش با نخبگان ایرانی خارج از کشور برقرار است. جلسات مشترک برگزار می‌شود و هدف اصلی دولت تسهیل ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل ایران است.

کنعانی درباره اقدامات مخرب کشور‌های منطقه در زمینه محیط زیست بیان کرد: موضوع منابع آبی و رودخانه‌های مرزی جزء گفتگو‌ها در سطوح مختلف است. هم در سطح رئیس‌جمهور هم وزرا و هم چهارچوب کمیته‌های فنی در این زمینه گفتگو می‌شود و پاسخ‌های مثبتی را در این زمینه دریافت کرده‌ایم. این تلاش‌ها تا رسیدن به یک نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

وضعیت مرزهای ایران و افغانستان مطلوب است

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اظهار کرد: منافع ایران و افغانستان به هم پیوسته است و آنچه در این کشور شکل بگیرد در روابط دو کشور موثر است. ایران در موضوع افغانستان در تلاش برای صلح و ثبات است.گفتگو‌های مشترکی میان مقامات دو کشور برگزار می‌شود؛ سفری هم که آقای متقی به تهران داشت در زمینه مشارکت در زمینه فلسطین بود؛ گفتگو‌های دو جانبه‌ای هم با وزیر خارجه داشت؛ برای ما تامین نظر مردم افغانستان مهم است.وضعیت مرزهای ایران و افغانستان مطلوب است.

وی درباره همکاری‌های امنیتی تهران و پاکستان بیان کرد: این موضوعات در چارچوب روابط دو کشور بررسی می‌شود و همکاری در این زمینه وجود دارد؛ این موضوع توسط جهات امنیتی دو کشور مد نظر قرار دارد و هرجا که نیاز باشد، وزارت خارجه وارد می‌شود.

کنعانی درباره رفتن مقامات نظامی حماس به قطر اظهار کرد: من نمی‌توانم درباره این اخبار اظهارنظر کنم. اخباری منتشر می‌شود که ممکن است دقیق نباشند. در کنار روند تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفتگو‌ها و تحرکات و اقدامات سیاسی در جریان است.  با طرف‌های فلسطینی و مشخصا گروه‌های مقاومت در ارتباط هستیم. جزییات را در اختیار ما قرار می‌دهند و مشورت‌های نزدیکی برقرار است؛ با مصر و قطر گفتگو‌ها برقرار است. هر تلاشی که به توقف حملات نظامی رژیم صهیونیستی و شکل گیری شرایط پایدار منجر شود اولویت اول است و از این روند حمایت کرده و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

برچسب ها: وزارت خارجه ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
عمرا اگه حرف تند زده باشند که پوتین ناراحت نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۵ دی ۱۴۰۲
چه عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۲
روسیه جزئی از ایران بوده باید آنرا پس بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۵ دی ۱۴۰۲
به امید موفقیت
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بعد از انقلاب اولین دولت در کشور فقط دولت آ روحانی بود به کشور ایران اهانت کرده است و با دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی همه جانبه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
ما در دشمنی با غرب باید خط و مرز داشته باشیم در دوستی با کشورهای دیگر هم باید شآن و منزلت ملت ایران حفظ شود. و تمام تلاش مسئولین باید در جهت حفظ منافع ایران ومردم باشد نه کشور دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
باید به روسیه پاسخ عملی داد
Netherlands
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۵ دی ۱۴۰۲
اگر بار اول که این حرف زد سفیر مون فرا میخوندیم اینجوری نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
از شما اعتراض و از روسیه کثیف دوباره کاری ....تا کی اعتراض !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باید به روسیه پاسخ عملی داد و بابت این پاسخ غرب را دوشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
روسیه وچین هر دو خائن و منفعت طلب هستتد و آمریکا شرف داره بهردوشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
یاد اون تیکه فیلم پایتخت افتادم که برای تقلب بچه هاش میگه:

ااااا
فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۵ دی ۱۴۰۲
عه خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تفرقه بنداز حکومت کن

نقشه قدیمی انگلیس برای جدا کردن ایران از متحدانش!
Iran (Islamic Republic of)
فلاح
۲۲:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
محکوم‌ میکنیم کلا محکم محکوم میکنیم همچیز وچیز دردست انگلیس خبیث محکوم میکنیم بشدت اشد نحو محکوم میکنیم
Netherlands
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
کدوم تفرقه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟
/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تبریک
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۵:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
فرمودند:مواضع اعتراضی خود را در عالی‌ترین سطح به فدراسیون روسیه نشان دادیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
کجاست شعار نه شرقی نه غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مصر حاضر نیست امنیت ملی خودش فدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
انشالله خیره
Iran (Islamic Republic of)
امین حقوقدان
۱۵:۱۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تابوده همین بوده روسیه روباه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
امریکا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
همین روسیه تقریبا توی تمام قطع نامه های چندسال اخیر سازمان ملل به نفع ملت ایران رای داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ببین چی روزی گفتم، یه جایی یادداشت کن،
یه روزی شوروی از هم پاشیده تکه تکه شده دوباره یکی میشه جون میگیره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
کاملا برعکس. چند تیکه دیگه هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۰۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بابا اینقدر قاطعیت و خشونت به خرج ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ما ایرانی ها عادت داریم در مورد حرف حق ایستادگی کنیم یارو در مورد بورس عین واقعیت را گفته ولی یکی نوشته سواد بورسیتو را بالا ببر بیش از نصف سهام ها در بورس به قیمت سال98 معامله میشن این دیگه سواد بورسی لازم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ما ایرانی ها عادت داریم در مورد حرف حق ایستادگی کنیم یارو در مورد بورس عین واقعیت را گفته ولی یکی نوشته سواد بورسیتو را بالا ببر بیش از نصف سهام ها در بورس به قیمت سال98 معامله میشن این دیگه سواد بورسی لازم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درسته شاخص سقف ۹۹ را شکسته ولی بیشتر سهم ها با سقف ۹۹ خیلی فاصله دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
چرا مسولان که ادعا دارند با رای مردم و نظر مردم سرکار آمدن توجه به حرف مردم ندارند یک روسیه شریک خوبی نیست و صد برابر بد تر از آمریکاست دوم چرا برخورد جدی و لاز را با او در عرصه‌ دیپلماتی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
!!
؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
روسیه همیشه به ضرر ما بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
نه که آمریکا و انگل لیس و اروپا نبوده اند!
Germany
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟؟؟
؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
واقعا اعلام کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ابراز نگرانی ؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
عاترین سطح یعنی چه سطحی خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
جواب روسیه چیه بود ؟؟!! اصلا خوند یا نامه انداخت دور ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
از ما پهباد گرفتند بعد هم خودشون رسانه ای اش کردند و خواستند ایران یکطرف قضیه باشه. توی قضیه برجام هم شنیدم موش می دواندن. ایران فکر می کنه که در جنگ علیه داعش روسیه از سر دلسوزی کنار سوریه بوده ،ولی اونها فقط دنبال منافع و جای پا واسه خودشون بودند. کشوری است بسیار بیرحم و سفاک و خائن که فقط به فکر منافع خودش هست. لازم نیست کار زیادی بکنیم چون روسیه که تا حالا منفعتی واسه ما نداشته فقط آقای رئیس جمهور کافیه کمی سنگین رنگین برخورد کنند و انقدر خودشون رو شیفته نشون ندهند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باید درباره کریمه و دوهانتسک موضع به نفع اوکراین بگیریم تلافی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
من در یه چیز در عجب چرا به امارتی ها چیزی نمگید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۰۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مگه مرزدارن به امارات چیزی بگن
مرزدارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
همه دسيسه ها از همون اماراته
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۳:۲۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مواضع اعتراضی خودتو چرا به اصل جنط ک اماراته و اصل فتنه تا حالا ی بار نگفتی!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
.بیشترین ضربه رو درطول تاریخ ازین روسیه خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
روسیه کشوریه که رای آمریکا و کشورهایی که ازشون بهش منفعت میرسه را به هیچ کشور دیگری نمیده جنگ جهانی دوم آلمانی ها را کشوند به سیبری و باعث شد تو جنگ شکست بخورن
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۰۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مرگبرروسیه وآمریکا:
روسیه وآمریکاهردوکشوربی خاصیت هستندکه به پول پوتین جهان به آنهانیازندارد
مرگبرروسیه وآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اگر همون اول بار که ادعا کرده بود چنان با منطق سیاسی تو دهنی خورده بود دیگر تکرار نمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تاریخ آینه عبرت انسانهاست
روسیه در تمام سالهای وجودش همیشه منافع خودش براش مهم بوده و هست و به محض اینکه منفعت بهتر و جدید تری پیدا کنه دنبال اون میره
حالا شما باید فکری به حال ایران و منافعش بکنید اگر بلد هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ای کاربران کامنت فرست چرا باهوش نیستید؟
روسیه می‌خواد دو ملت عرب و ایرانی را به جنگ باهم برساند تا پس از ویرانی شان بتواند به آسانی هر دو ملت را چپاول کند
وگرنه دلیلی ندارد که از آن طرف دنیا بیاید برای دو تا جزیره جلسه تشکیل دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
کریمه مال اوکراینه جرعت دارید اینو بگید
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باشه جمعه بریم بهش بگیم خخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ما سهامداران بورس در ایران مواضع اعتراضی خودمان را در عالی ترین سطح اعلام می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
همین؟
فقط مواضع خود را اعلام کردید؟

کمی جنم و جربزه از خود نشان ندادید؟

تهدیدی ، اقدامی ،
حداقل ارسال پهپاد را متوقف می‌کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
معلومه هیچی نمیدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ان شا ءالله روسیه هیچ وقت روسیَه نگردد وبا ایران نارفیقی نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
قرار بود یک ماهه بورس را درست کنید؛ واقعا یک ماه نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
برو سواد بورسیت رو زیاد کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اینم بگو که دارایکم رو دولت آقای رئیسی 10000 تومان به مردم فروخت بعد یکسال شد 8500 تومان، الان در دولت رئیسی شد 18000 تومان. ضمنا در همان دوره و همین الان هم خیلی‌ها که سواد بورس رو دارن سود می‌کنند. بورس بانک نیست که روزشمار بهت سود بده. هم سود داره هم ضرر. باید بدونی کجا سرمایه گذاری کنی.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
البته منظورش دولت روحانی بود که 10000فروخت و بعدش افت کرد....تا 6000تومنم سقوط کرد....الان خوب خیلی بیشتر از 10000تومنه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
زمانی که در تابستان 1400 دولت را تحویل رفت دارا یکم 16000 بود خودرو هم 350 تومان بود الان شده 200 تومان کمی سوادتو بالا ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
در تابستان 1400دلار یکم 16000 بود خودرو هم 350 تومان بود الان شده 200 تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
واقعا در مقابل حرف حق چرا اینقدر پافشاری می کنید در مورد بورس راست گفته برید سهام هایی که من نام می برم و با قیمت 98 معامله میشن نگاه کنید متوجه میشید چه بلایی سر سهام دار آورده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
شمایی که میگی داریکم بیشتر از ده تومنه
آیا خواب سرمایه این۴سال رو هم حساب کردی که نیکی الان خوبه؟؟؟؟
دارایکم اگر۴۰تومن بود الان تازه سربسر بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
در عالیترین سطح ؟!!
یه دونه زنگ زده وزیر و اونم گفته به تمامیت ارضی شما احترام میذاریم الکی و مثل دفعه پیش که گستاخی کرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۲:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
نکشیدشان بابا کمی رحم کنید !!!نیاز به اینهمه سختگیری نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
هیچی نمیدونی .‌کاری به این کارا نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
واقعا شماها اداره کشور بلد نیستید. دریا دستتون اومد ولی خشکش کردین تو این پنجاه سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تو لیا برو اداره کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
نتیجه باج دادن به کومونیسم همین میشه از پشت بهت خنجر میزنه ولی بازم بهش امتیاز میدید و رئیسی هر سال میره کرملین و عرض ادب می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
پوتین هم که هر چند وقت یه بار میاد دست بوسی
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۲۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بله بله درست میفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
در جواب ناشناس 13:58
تو این سالها فقط یه بار این پوتین اومده ایران اونم برای شرکت در کنفرانس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خیلی هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نیک نفس
۱۲:۲۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
نگران چی هستید، دوستان خودجوش از دیوار بالارو هستند به موقع اقدام خودجوش انجام می دهند، بهتره شما بفکر باقی مشکلات باشی،
هواس مان پرت نخواهد شد، چای عالی، رانت چایی،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
سهامداران بورس به روزگاری بدتر از غزه گرفتار شده اند به دادشون برسید زمان روحانی ضرر مالباختگان کمتر بود الآن بیشتر هم شده فقط شاخص بالا رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
شاخص از یک میلیون و صد هزار اومده دو میلیون ....هنوز ناراضی ای....مگه تو تراز بالا خرید کرده باشی که الان ناراحتی...اینم ربطی به دولت نداره ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خودت هم خوب می دونی فقط شاخص سازی شده چطور شاخص سازی شده که بیشتر سهام ها بازدهی یک سالشان منفی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
با چند تا سهم شاخص ساز؛ شاخص سازی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
عادلانه قضاوت کنید بیشتر سهم ها بازدهی یکساله شون منفیه این یعنی شاخص سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مردم غزه ؟ ! جناب کدامیک از اطرافیانت خون از دماغش آمده و یا ناخنش شکسته ؟ شما با این توصیف که از خود کردید لابد شبها با کودکان خرد سال خود در ویرانه های منزل بدون غذا و منبع گرمایی و آب و برق و مخابرات و انترنت زیر بمب های یک تنی می خوابید ! به خدا انصاف و وجدان هم خوب چیزیه ، جناب سهامدا دندت نرم می خواستی یک شبه میلیاردی بشی؟ جناب بورس بازار یه سر سوخت و یه سر برد است و در عین حال بی ربط به موضوع گزارش می باشد پس لازم نیست در هر آلونکی گریه و زاری سر دهید چون چیزی برایتان نمی ماسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
چرا ربطی به دولت نداره؟؟؟!!!!
دولت در سقف ملت رو به بورس دعوت نکرد؟؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اعتراض ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
هرکسی میدونه روسیه دوست قابل اطمینان نیست. منتها شما از ترس آمریکا رفتید چسبید بهش و باج میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ترس آمریکا نه این یک راهبرد در مسائل سیاست خارجی هست درضمن آدم با همسایه ببنده بهتر تا بره کیلومترها دورتر از سرزمین خودت ائتلاف ببنده بعد میشی مثل اکراین خاکی که تو سر اکراین شد بخاطر همین اعتماد به کیلومترها دورتر از منطقه خودش بود تو رو خدا اول ی کم سیاست یاد بگیرید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مگه دولت ها باهم قرار دوستی می بندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟؟
؟؟
؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تاريخ روابط ايران و روسيه هر كسي خونده باشه، ميدونه كه در طي تاريخ هيچوقت روس ها براي هيچ كشوري قابل اعتماد نبودن و همواره حزب باد عمل كردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خوب به نظر شما با کدام کشور ببندیم بهتره ؟
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۱:۳۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تا شما باشید به روسها اعتماد نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
رکب روسیه به پوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بورس را درست کنید۴ ساله در زیان هستیم، کل زندگیمون نابود شده
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۱۲:۴۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
از یه سری بیسواد چه انتظاری داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
این بقول شما بیسواده به اندازه کل دوران صفویه، قاجار و پهلوی مملکت رو در همه عرصه های نظامی، پزشکی، صنعتی، دریانوردی، هوا و فضا و ریلی پیشرفت دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
یادمه بورس رو تراز یک میلیون بود....خوب از اون چاه در اومد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بسیاری از سهام ها با قیمت سال 98 معامله میشن البته با احتساب افزایش سرمایه فقط شاخص سازی شده
آخرین اخبار