شهروندخبرنگار یزد؛

اجرای امهال تسهیلات کشاورزی در برخی از بانک‌ها درخواست کشاورزان مروست شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات کشاورزان شهرستان مروست استان یزد درباره امهال تسهیلات کشاورزی در برخی از بانک‌ها گلایه کرد.

شهرستان مروست در استان یزد واقع شده است. با توجه به سیل و سرمازدگی که سال گذشته در این شهرستان به وقوع پیوست کشاورزان دچار خسارت شدند، به گفته شهروند خبرنگار ما ستاد بحران استان یزد طی مصوبه‌ای تامین اعتبار مالی مبنی بر امهال تسهیلات کشاورزی در بانک‌های شهرستان مروست موافقت کرده است اما برخی از بانک ها این مصوبه را اجرا کردند و برخی دیگر خبر از نیامدن دستورالعمل داده اند به همین جهت ایشان با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
 
متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام از استان یزد، شهرستان مروست پیام میدهم سال گذشته با توجه به خسارت سیل و سرمازدگی ستاد بحران استان یزد با مصوبه‌ای و تامین اعتبار مالی مبنی بر امهال تسهیلات کشاورزی در بانک‌های شهرستان مروست موافقت کرد و بانک مرکزی هم تائید کرده است، ولی الان بانک سپه شعبه مروست اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهد و اعلام کرده که هنوز دستورالعمل و اجازه‌ای به ما داده نشده است. درصورتی که چند روز پیش بانک کشاورزی شعبه مروست به امهال تسهیلات کشاورزی موضوع فوق اقدام نموده است. خواهشمندم این موضوع به صورت جدی پیگیری کنید که ضامن‌ها با مشکل مواجه شده اند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار