نامه نگاری هلال احمر برای صدور مجوز احداث بیمارستان صحرایی در غزه

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: آماده استقرار ۳ بیمارستان صحرایی در مرز غزه هستیم تا به مجروحان امدادرسانی شود و نامه نگاری برای صدور مجوز نیز انجام شده است.

نامه نگاری هلال احمر برای صدور مجوز احداث بیمارستان صحرایی در غزهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پیرحسین کولیوند در بازدید از نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی گفت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای گره گشایی از مشکلات در حوزه مدیریت بحران با بهره گیری از تجارب یکدیگر است و قرار گرفتن دستگاه‌های متولی مقابله با بحران در کنار یکدیگر سبب می‌شود تا به شکل بهتری به مردم خدمت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: نیرو‌های خدوم و ایثارگر هلال احمر که از جنس رزمندگان دفاع مقدس هستند همواره در صحنه خدمت رسانی به مردم و دفاع از آن‌ها در مقابل سوانح و حوادث هستند که نتیجه آن کسب عالی‌ترین نشان جمعیت‌های جهانی است.

وی افزود: کسب عالی‌ترین نشان دولتی ترکیه از دستان رئیس جمهور این کشور برای خدمت رسانی با کیفیت به زلزله زدگان ترکیه و سوریه یکی دیگر از نشانه‌های عملکرد درخشان کارکنان هلال احمر در سال گذشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر بی وقفه آموزش را ادامه می‌دهد و در این حوزه به ۳ میلیون نفر از شهروندان با هدف توانمدسازی جامعه آموزش عمومی ارائه کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر ایران در راستای کمک به مردم جنگ زده غزه گفت: درپی مذاکرات متعددی که با جمعیت‌های ملی جهان داشتیم، بیانیه‌ای علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه صادر شد، این رژیم جنایتکار امروز کادر درمان و امدادگران را هدف قرار می‌دهد و هیچ قانونی را رعایت نمی‌کند و بر همین اساس باید محکوم و مجازات شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار