۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان از سوی رهبر معظم انقلاب اهدا شد

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب، بین زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر جعفری در راستای خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف عمرانی و غیر عمرانی و خدمات اجتماعی برای مردم سیستان و بلوچستان که در دستور کار قرار دارد به همت قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی و مجموعه محرومیت زدایی قرارگاه قدس امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه کاملاً ایرانی و تولید شده در کارخانه‌های کشور جهت حمایت از تولیدات داخلی هستیم که رقمی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: در ۲ سال گذشته مجموعه محرومیت زدایی با حمایتی که صورت گرفت بیش از پنج هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شیعه و سنی با بهره‌گیری از کرامت کامل انسانی توزیع شد.
معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: با شناسایی دقیقی که انجام شد کسانی را زیر پوشش قرار دادیم که عمدتاً زیر پوشش هیچ نهاد دیگری نبودند.
وی تصریح کرد: همچنین در کنار اهدای جهیزیه‌ها مراسم تکریم از این زوج‌های جوان در یک مراسم زیبا با اهدای چادر، کلام الله مجید و گل و اجرای برنامه‌های متنوع را داریم.
سرهنگ جعفری تاکید کرد: در پایان برنامه، جهیزیه‌ها توسط خودرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درب منازل این عزیزان رسانده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار