آغاز جشن‌های مردمی هفته وحدت در سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد مردمی جشن‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت جشن‌های مردمی به صورت متمرکز در هفت شهرستان این استان برگزار می‌شود .

آغاز جشن‌های مردمی هفته وحدت در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا بختیاری دبیر ستاد مردمی جشن‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت جشن‌های مردمی به صورت متمرکز در هفت شهرستان این استان برگزار می‌شود که شروع این برنامه‌ها از فردا در شهرستان چابهار خواهد بود.

رضا بختیاری  اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده جشن‌های محوری هفته وحدت در شهرستان‌های چابهار، سرباز، سراوان، ایرانشهر، زهک، زابل و زاهدان برپا می‌شود.

او  ادامه داد: رسانه ملی نیز در شبکه‌های مختلف سیما و شبکه استانی هامون این جشن‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

دبیر ستاد مردمی جشن‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان گفت: در قالب این جشن‌ها دیدار و دلجویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران، اهدا جهیزیه به نوعروسان، اجرای موسیقی زنده، برنامه‌های شاد و مفرح و برگزاری ویژه برنامه‌های وحدت آفرین با استفاده از ظرفیت بومیان منطقه، برنامه ریزی شده است.

او  ادامه داد: این جشن‌ها با همکاری و همیاری قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سپاه سلمان استان، صداوسیما، ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و وزارت کشور و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

جشن‌های مردمی هفته وحدت در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار