افزایش ۱۲ درصدی جابه‌جایی بار از استان همدان

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصدی جابه‌جایی بار در این استان افزایش یافته است.

مهرداد آهکی با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی بار از مبدأ استان همدان در ۹ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: از ابتدای سال جاری تا ابتدای آذر ماه بیش از ۹ میلیون تن بار از مبدا استان جابه‌جا شده است. 

او با بیان اینکه در نه ماه ابتدای سال گذشته ۸ میلیون و ۲۳۳ هزار تن از مبدا استان جابه‌جا شده بود، گفت: در سال جاری ۹ میلیون و ۲۴۶ هزار تن توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه‌جا شده است که نشان می‌دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۳۱ درصد رشد داشته است. 

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: برای حمل این میزان بار در سال جاری، ۵۷۴ هزار و ۶۳۵ بارنامه صادر شد که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۴۷ هزار بانامه بوده، ۵ درصد رشد داشته است.

آهکی گفت: عمده کالا‌های حمل شده از این استان مربوط به انواع محمولات سیمان و کلینکر، محمولات نفتی، محمولات معدنی (سنگ آهن، گندله، کلینکر) و محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی بوده است.

او گفت: استان همدان با داشتن ۱۵ هزاردستگاه انواع کامیون باری سنگین و نیمه سنگین و تعداد ۲۱ هزار راننده فعال باری در امر حمل کالا‌های اساسی استان و سایر استان‌ها مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.