بیمارستان تخصصی کودکان در چابهار ساخته می‌شود

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار گفت: با پیگیری‌ها و تفاهم‌نامه‌های انجام شده با بنیادهای خیریه بیمارستان تخصصی اطفال در این شهرستان ساخته خواهد شد.

 ایرج ضاربان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار  اظهار کرد: بسیاری از عوامل و فاکتورهایی که در واحد بهداشت و درمان اتفاق خواهد افتاد در دست ما نیست و ما تاوان کم‌کاری بسیاری از واحدها را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما قبول داریم مشکلات مردم در این حوزه زیاد است، تصریح کرد: ما شرمنده مردم هستیم با اینکه در این شرمندگی نقشی نداشتیم؛ اما تلاش خود را جهت رفع این مشکلات خواهیم کرد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه فعالیت‌های خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت اولین تفاهم‌نامه بین دانشکده و بنیاد خیریه محکم منعقد شده برای احداث بیمارستان تخصصی کودکان ۳۲ تختخوابی و زمین آن حدود ۱۰ هزار مترمربع مصوب شده و در بازهٔ زمانی حداقل ۳۶ تا ۶۰ ماه باید ساخته شود و با بیمه دولتی به شهروندان خدمات خواهد داد.

وی ادامه داد: اتفاق دیگری که به دستور وزیر رقم خورد ساخت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی است که در عرض کمتر از یک ماه مصوب شده و در چابهار تحقق خواهد یافت در این مرکز تولید محصولات از جلبک را خواهیم داشت.

ضاربان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان امام علی (ع) تصریح کرد: در مورد بیمارستان امام علی (ع) چابهار به این صورت است که  عرضه و تقاضا تناسب ندارد و به همین علت نارضایتی‌هایی وجود دارد به‌عنوان‌مثال همکار زایشگاه ما چند شیفت کار می‌کند و قطعاً دچار خستگی خواهد شد و کیفیت خدمات‌دهی پایین خواهد آمد؛ ولی ما همچنان وظیفه داریم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار