طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی کردستان جامعیت لازم را ندارد

استاندار کردستان گفت: طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی استان جامعیت لازم را ندارد و بنابراین باید مورد بررسی بیشتر و اصلاح قرار گیرد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، در ارتباط با زمین واگذار شده به دانشگاه علوم پزشکی استان در ۳۰سال پیش، اضافه کرد: نباید انکار کنیم که در ۳۰ سال گذشته جز برخی مقاطع بهره‌برداری شایسته‌ای از این ظرفیت برای دانشگاه صورت نگرفته است و این رابطه هم نمی‌توانیم کسی را مقصر بدانیم چراکه در هر دوره‌ای مدیران با موانع و محدودیت‌هایی مواجه بودند.

استاندار کردستان با بیان اینکه نسبت به طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی انتقاد‌هایی دارد، گفت: معتقدم این طرح از جامعیت لازم برخوردار نیست و باید بررسی‌های بیشتری روی آن انجام شود.

وی بیان کرد: اراضی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ۲ قید شامل تامین نیاز خوابگاه متاهلین و مسکن برای کادر این دانشگاه، حفظ می‌شود، ولی در هیچ مقطعی زمین دیگری برای این دو منظور در اختیار دانشگاه قرار نخواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


زارعی کوشا یادآور شد: در طرح مولدسازی اموال دولت، دانشگاه علوم پزشکی کردستان جزو نخستین دستگاه‌هایی است که اموال مازاد زیادی در اختیار دارد و لذا باید با بهره مندی از این طرح اقدام به تامین اعتبار و ساخت و ساز پروژه‌های خود کند.

حادثه کرمان بیانگر هراس دشمن از زوار شهید سلیمانی است

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: دشمن از انتشار عکس و ویدیو‌های این شهید والامقام در شبکه‌های اجتماعی مجازی هراس دارد و اجازه نشر آن‌ها را نمی‌دهد و این نشانه روشنی از ادعا‌های دروغین نظام سلطه است.

وی اضافه کرد: دشمن از اینکه مردم ما از سر ارادت به زیارت قبر شهید سردار سلیمانی مشرف شوند می‌ترسد و انسان‌های بی دفاع را به خاک و خون می‌کشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.