مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه؛

۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای اختصاص می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در اولین مصوبه بودجه ۱۴۰۳ با تخصیص ۴ همت برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای موافقت کردند.

هادی بیگی نژاد با اشاره به نشست امروز - شنبه ۱۶ دی ماه - کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود وارد جزئیات بودجه در بخش درآمدی شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس اولین مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد ۴ همت اعتبار چه به صورت اعتباری و چه به صورت اسنادی به رفع نقاط حادثه خیز تخصیص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس یادآورشد: اعضای کمیسیون در قالب بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه مصوب کردند تا با تصویب شورای عالی حمل و نقل عمومی ۴ همت برای سرمایه گذاری به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای اختصاص یابد.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: تخصیص ۴ همت برای سرمایه گذاری به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای در لایحه دولت نیز پیشنهاد شده بود که اعضای کمیسیون با این پیشنهاد موافقت کردند.

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس هم گفت: اعضای کمیسیون در مصوبه دیگر خود در قالب تبصره ۱۳ بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و موسسات رفاهی وابسته به دولت را مکلف کرد تا یک درصد هزینه‌های خود را در زمینه فرهنگی اعم از قرآن و عترت و غیره... اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۶ دی ۱۴۰۲
من تنها تغییری که دیدم، توی جاده ها سرعتگیر زدن.
یعنی با دیوار کشیدن جلوی ماشین ملت، نقاط حادثه خیز اصلاح میشن؟