واکنش نتانیاهو به برگزاری جلسه دادگاه لاهه علیه جنایات رژیم صهیونیستی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برگزاری جلسه دادگاه لاهه برای رسیدگی به جنایات این رژیم در غزه، با عصبانیت واکنش نشان داد. 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برگزاری جلسه دادگاه لاهه برای رسیدگی به جنایات و نسل کشی این رژیم در غزه، با عصبانیت واکنش نشان داد. 

نتانیاهو در واکنش به این دادگاه که با پیگیری آفریقای جنوبی برگزار شد، مدعی شد: ما امروز یک جهان وارونه را دیدیم و ما با تروریست ها و دروغ پردازی ها می جنگیم.

او که خشم و عصبانیت از دادگاهی شدن رژیم صهیونیستی در چهره اش موج می زد، افزود: فریاد نفاق آفریقای جنوبی به هوا بلند شده است.

او با فرافکنی در مورد جنایاتش در غزه و طرح ادعا‌هایی اینطور مطرح کرد: آن زمان که میلیون‌ها نفر در سوریه و یمن توسط شرکای حماس کشته شدند، آفریقای جنوبی کجا بود؟

نتانیاهو گفت که رژیمش به حفاظت از آنچه آن را "حق دفاع از خود و تامین آینده خود تا پیروزی کامل" خواند، ادامه خواهد داد.

او در ادامه واکنش به رسیدگی به پرونده نسل کشی رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه مدعی شد: ارتش اسرائیل که اخلاقی ترین ارتش در جهان است، به جنایت های جنگی متهم می شود.

نخستین جلسه دادگاه دیوان بین‌المللی دادگستری درباره بررسی شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی در پرونده نسل کشی این رژیم در نوار غزه امروز برگزار شد و نماینده آفریقای جنوبی و تیم حقوقی این کشور به طور جداگانه تاکید کردند که اسرائیل کشتار جمعی را تشدید کرده است و نسل کشی و قتل فلسطینیان در غزه باید متوقف شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تقدیر از تلاش های آفریقای جنوبی در دیوان دادگستری بین المللی در لاهه تأکید کرد ادله مستند ارائه شده توسط تیم حقوقی این کشور، اقدام رژیم صهیونیستی در ارتکاب جرایم نسل کشی و پاکسازی نژادی فلسطینی ها در نوار غزه را به جهانیان اثبات می کند.

این جنبش ابراز امیدواری کرد که دادگاه دادگستری بین المللی، با توقف فوری جنگ علیه غزه و مجازات جنایتکاران جنگی "اسرائیلی"، جانب انصاف را رعایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
رو که نیست . سنگ پا ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۲ دی ۱۴۰۲
توگوه خوردی که ارتش اسرائیل اخلاقی ترین ارتش .برتووحامیانت لعنت انشاالله زودترازروی زمین همتون محو بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
درود به شرف آفریقای جنوبی
لعنت بر کشورهای بی عرضه عربی
Germany
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
انشالله تورا مثل صدام ایرانیها محاکمه وبه دار مجارات خواهند آویخت
Germany
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
انشالله تورا مثل صدام ایرانیها محاکمه وبه دار مجارات خواهند آویخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت در فلسطین، سوریه، لنبان و غزه شده است. نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
آخرین اخبار