در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روایت بازیگر مسیحی-آشوری از حضور در سریال «ترور»/ بازگو کردن پرونده‌های واقعی برای مخاطب جذاب است

نانت تومه گفت: ساخت سریال «ترور» برای مخاطبان تأثیرگذار است چراکه اطلاعات روز و پرونده‌های واقعی برای بیننده جذاب است.

مینی سریال «ترور» از تولیدات «مرکز سیما فیلم» روایتگر ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان را به تصویر می‌کشد و اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را مطرح می‌کند.

این مینی سریال تولید «مرکز سیمافیلم» است که با مشارکت موسسه اندیشه شهید آوینی در ۸ قسمت تهیه شده و روز‌های پنج شنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۱ از شبکه «یک سیما» به روی آنتن می‌رود.

سریال ترور به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور و نویسندگی آرش قادری است که فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر مسیحی- آشوری) از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

نانت تومه بازیگر دهه شصتی (بازیگر مسیحی- آشوری) است و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده و سپس فعالیت خود را با سریال مانکن در سال ۱۳۹۷ شروع کرد و این شب‌ها بازی او را در سریال ترور شاهد هستیم.

نانت تومه در خصوص دلیل انتخاب نقشش گفت: بعداز سال‌ها تلاش در زمینه تئاتر و نقش کوتاهی که در سریال مانکن داشتم، این نقش بهترین موقعیت و حضور در یک تجربه بلند بود. ساخت سریال ترور برای مخاطبان تأثیر گذار است چراکه از لحاظ اطلاعات روز و پرونده‌های واقعی برای بیننده جذاب است.

وی در خصوص چالش این نقش توضیح داد: شناخت رفتار، برخورد و حتی نوع کلام و طرز تفکر یک تروریست و همزمان بیان احساسات و داشتن عشق واهی به کسی که بازیچه هدف بود از چالش‌های بازی در سریال ترور بود.

تومه درباره تجربه کار عنوان کرد: تجربه بسیار عالی بود، چون انرژی خیلی خوب و قوی در دل تک تک اعضای گروه بود، و همه دست به دست هم دادن و زحمت کشیدند تا این پروژه به نحو احسنت به سرانجام برسد.

وی افزود: بعد از پخش سریال واکنش‌های خوبی از مردم دریافت می‌کنم، بیشتر در مورد نحوه قبولی تست و ورود به این پروژه از من سوال می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۳ دی ۱۴۰۲
سریال جالبی است
Iran (Islamic Republic of)
مجییدی
۱۰:۰۸ ۲۳ دی ۱۴۰۲
سریال های قبلی خیلی قوی تر از این سریال بود مثل گاندو و خانه امن .البته شاید در قسمت های آینده و به مرور زمان شاهد بهتر بازی کردن نفرات باشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۴ ۲۳ دی ۱۴۰۲
انتخاب بازیگران بسیار ضعیف نسبت به محتوای سریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۳ دی ۱۴۰۲
اصلا بازکنانش جالب بازی نمیکنند فقط آقای لطیفی قوی هستند
آخرین اخبار