ساماندهی گل فروشان تهران/ افتتاح فاز نخست بازار گل شادمان تا دهه فجر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از راه‌اندازی فاز نخست بازار گل شادمان با ۸۴ غرفه تا دهه فجر خبر داد.

 سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با هدف بالا بردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه اقدام به ایجاد بازار عرضه گل و گیاه شادمان در منطقه ۲ شهرداری تهران کرده است.

بیگی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راه‌اندازی بازار‌های گل، اظهار کرد: امسال فراخوان جذب سرمایه گذار طی دو مرحله منتشر و پس از ارزیابی متقاضیان، راه اندازی بازار گل شادمان در قالب قرارداد حق امتیاز (فرانچایزی) به بخش خصوصی سپرده شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تصریح کرد: این روند با همکاری شهرداری منطقه ۲ برای بررسی الزامات ترافیکی با نگاه به نوع کاربری زمین پیشنهادی و در تعامل کامل با اتحادیه گل و گیاه انجام شد و مقرر شد تا سازه‌های سبک و موقت با در نظر گرفتن موارد ایمنی در این بازار به کار گرفته شود.

بیگی درخصوص جزییات بازار گل شادمان عنوان کرد: این بازار در خیابان شادمهر، واقع در خیابان ستارخان با ۸۴ غرفه برای عرضه گل‌های زینتی، آپارتمانی و باغچه‌ای در حال آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه آماده سازی این بازار تاکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است، افزود: فاز اول بازار گل شادمان تا دهه فجر آماده بهره برداری و ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۳ دی ۱۴۰۲
گل مگه ممنوع نیست بازار ساماندهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۳ دی ۱۴۰۲
ای کاش شغل گل فروشی گسترده بود تا هر وقت از خونه بیرون می آییم گل و سبزه ببینیم و بوی خوش اونها رو استشمام کنیم
آخرین اخبار