خمسه: قایقرانی توان بیشتری نسبت به کشتی برای کسب مدال دارد

ملی‌پوش قایقرانی گفت: رشته ورزشی ما توان این را دارد که در میادین بین‌المللی از ورزش اول کشورمان هم بیشتر مدال بگیرد.

علی رضا خمسه، ملی پوش قایقرانی کشورمان اظهار کرد: من به عنوان  عضو کوچکی از جامعه قایقرانی تمام تلاش و آزرویم بالا بردن پرچم مقدس ایران عزیزم است. پرچمی که خون بزرگمردانی شجاع و بصیر عمود آن است. ورزش قایقرانی، ورزشکار و فدراسیون قایقرانی با تمام افتخار آفرینی ها و زحماتشان برای کشور عزیزمان مظلوم واقع شده اند.

او افزود: ای کاش مسئولان کشور متوجه این مهم شوند که نبود امکانات زیرساختی روز به روز ما را در رسیدن به اهداف بلندمان کندتر می‌کند. به جرات و با اطلاع واثق و تجربه  می گویم که  قایقرانی در ایران توان این را دارد که در میادین بین المللی از ورزش اول کشورمان یعنی کشتی هم بیشتر مدال و سهمیه کسب کند که البته نیاز به نگاه و اقدام بزرگان کشور دارد. البته با پیگیری، دوندگی و زحمات نفس‌گیر و دلسوزانه ریاست و دبیر اقداماتی صورت گرفته اما کافی نیست.

قایقران کشورمان گفت: من به عنوان استعداد ثابت شده و یک جوان ایرانی از رئیس جمهور  و وزیر محترم ورزش تقاضا دارم که با کمی توجه  به این فدراسیون و این ورزش کمک کنند و  با ایجاد امکانات تجهیزات زیرساختی در  ظهور و بروز این همه استعداد جوان و نوجوان یاری برسانند. سهرابیان مدیری مدبر که با تدبیر و برنامه ریزی باعث حفظ و رشد استعدادها در این ورزش شده و مربی های باعلم و اخلاق و جوان دارای سابقه قهرمانی های مختلف جهانی و آسیایی همچون احمدرضا طالبیان  که تمام وقت و زندگیشان را صادقانه صرف این ورزش کرده‌اند،حضور قدرتمندانه ما را  درمیادین جهانی به فعل  تبدیل کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار