۲۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد تایباد ایجاد شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: ۲۰۴ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون برای خانواده‌های تحت پوشش در این شهرستان ایجاد شده است.

رضا جهان‌پور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: این تعداد اشتغال با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال به ثمر نشسته است.

او افزود: ۴۰ درصد اشتغال ایجاد شده برای زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد ادامه داد: این کمیته در جذب اعتبارات اشتغال از شهرستان‌های برتر است و امسال ۵۲۰ میلیارد ریال برای حوزه اشتغال مددجویان این نهاد حمایتی در تایباد پیش بینی شده که تاکنون ۵۲ درصد آن محقق شده است.

جهان پور بیان کرد: اعتبار اشتغال افراد واجد شرایط این نهاد حمایتی در تایباد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به این که خودکفا شدن خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهمترین رسالت‌های این نهاد است تصریح کرد: تایباد در ایجاد اشتغال برای ۱۷۲ نفر سهمیه دارد که در بازه زمانی گذشته از امسال، بستر اشتغال ۹۲ نفر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد تاکید کرد: هم اکنون ۵۰۰ پرونده اشتغال مددجویان تایباد با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در مرحله پشت نوبت و یا مرحله پرداخت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.